2777
2789
عنوان

این عقیده منه🥲💔

259 بازدید | 22 پست

من همیشه گفتم و میگم تا پای جونم اگر موضوعی پیش بیاد برای کشورم هستم و هنوزم دلم نمیخواد یه تار مو از سر مردمم کم بشه یا یه وجب از این خاک......




ولی طی این ۱۶ سال خیلی خوب بهم ثابت شد که جایی حداقل برای من نیست من نمیگم به خاکم پشت میکنم ...هرگز!!


ولی تا جایی که بتونم سعی میکنم دورشم و حداقل شب سرمو راحت روی بالشت بزارم:)))

#ایران



قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

متوجه نشدم منظورتو.

من شیفته خوشی های ساده ام ان ها اخرین پناه جان های محزون اند ☘️ ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این میارزد که خودمان باشیم ؛ چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستنها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند...✨/بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری هر دورنج است. “پس اگر همفکر خود نیافتی مثل خدا تنها باش” دختر آریایی💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر ۱۶ سالته باید الان دغدغت درس باشه

کاری ازت بر نمیاد جز تلف کردن وقتت

امروز دیگر بحث سیاست نیست، بحث شرف است....🇮🇷 جنگ طلبان وطن فروش ، دنیا بی شرفیتان را فراموش نخواهد کرد :)...میناب

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز