2777
2789
عنوان

آگاهی و حکمت

75 بازدید | 1 پست

زندگی حسرت خوردن نداشته ها نیست

زندگی لذت بردن از حداقل داشته هاست

بنز ماشین خوبیه و خیلی خوبه تلاش کنیم بخریم اما امروز که نداریمش می تونیم با همین ماشینی که داریم خوش بگذرونیم نه اینکه امروز رو سودای فردایی کنیم که هیچ کسی ضمانت نمیکنه ببینیمش

به طور حتم دیدید کسانی رو که بیشتر از سنشون پیر به نظر میرسن اکثرا به دلیل حرص و حسرت و عدم رضایت از امروزشون خودشونو پیر کردن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز