2777
2789
عنوان

منشی عقده ای

2252 بازدید | 132 پست

واقعیت ی منشی داریم عقده کامل

..میزش از جلو در برد کنار پنجره ک بگه جایگاهم خوبه

بعد کنار پنجره نشست رییس پنجره دونست خودشو

توی سوز سرما پنجره باز میکردن یخ میزدیم .میگفتن نه هوا خوبه

الان ک امروز بهاری شده میگم 2 سانت پنجره باز بزارید ..میگه ن افتاب اذیت میکنه


خب عقده ای هستی دیگه ..چجوری بگی

منم رفتم در ورودی باز کردمگفتم هرچی شد پای شما ..ما 6 نفریم توی ی واحد ...شوفاژ هم بازه ..تهویه نیازه

خلاصه اینم بگم رییس دیروز اومد گفت چرابازه در .گفتم من باز کردم چون تهویه نیست گفت کار خوبی کردی

اینم بگم امروزم کار خودمو کردم

در باز گذاشتم ....این دختره عقده ای هم لال شد

ب نظرتون چطوری حالشون بگیرم مگه هرکی تو جای عمومی کنار پنجره هست مال اونه ؟؟ اینم بگم من مهندسم اینجا ایشون خیلی داره دق میکنه بابت موقعیت من

بگید چکارش کنم ک بسوزه بیش ازین البته icon دختره عقده ای

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونهمه آدم تو یه واحد کوچیک

چه هوای گندی میشه کسیکه وارد میشه میفهمه چه هوای بدیه لای درو باز بذار همیشه به پنجره کار نداشته باش

متاسفانه بعضی ها رو نمیشه قانع کرد؛ باید به نفهمیشون احترام گذاشت 😆

والا خیلی شلوغش کردی مطمنی تو داری اونو حرص میدی؟ بیشتر ک برعکسه

 اگر با نظرات من تو سایت مشکل داری 👈 عزیزم مشکل گشا ابلفضل🫂.                                             .خیانت فقط جنسی نیست . خیانت ذاتا طیفی است از هر رفتاری ،به ترتیبی که در آن لحظه کاری کنی که اگر همسر یا عشقت شاهدت  بود نمیکردی✋️🤍                                     .           ندونسته دلمو به غریبه سپردم ❤اون غریبه رو ساده شمردم ،گول چشم سیاهشو خوردم👁رفت از این شهر ،که دلم رو به خون بکشونه ،جون من رو به لب برسونه،جای دیگه آتیش بسوزونه🔥ندونستم یه غریبه ،هرچی باشه یه "غریبه" است...

اونی که کنار پنجره هست بیشتر تحت تاثیر هوای بیرون هست پس درست این هست که با هماهنگی اون فرد پنجره باز و بسته بشه

و اینکه رفتار شما به نظر خیلی عجیب تر از تهمتی هست که به ایشون زدی!!

اونهمه آدم تو یه واحد کوچیک چه هوای گندی میشه کسیکه وارد میشه میفهمه چه هوای بدیه لای درو باز بذار ه ...

اره امروز ک گذشت ...فردا باز لای در باز میزارم ..هر کی هم حرف زد میدونم چی بکم

اونی که کنار پنجره هست بیشتر تحت تاثیر هوای بیرون هست پس درست این هست که با هماهنگی اون فرد پنجره با ...

رفتار من چرا عجیبه ..... من حتی میتونم برم پنجره رو خودم باز کنم از ایشون اجازه نگیرم ولی من احترام گذاشتم ..وقتی شما نمیفهمی پس طبیعی ع اون احترام گذاشتن رو نفهمه

رفتار من چرا عجیبه ..... من حتی میتونم برم پنجره رو خودم باز کنم از ایشون اجازه نگیرم ولی من احترام ...


خودتون بهتر از همه متوجه هستید چرا عجیبه

در مورد ادب و احترام هم انگار شما تعریف متفاوتی دارید که فقط خودتون بهش اعتقاد دارید!!


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792