2777
2789
عنوان

دوتا کاربر

114 بازدید | 10 پست

محترم ملورینم و ایام ۰۸ نخواستم تو تاپیک کاربر دیگه جواب بدم. و ادب و نزاکت شما از لحن بیان معلوم. شما ترم اول دانشگاه آزادی. محض اطلاعاتشون من کارشناس دانشگاه سراسری و ارشد و دانشگاه آزاد تموم کردم. از رتبه بندی دانشگاه به خوبی خبر دارم. شما به همون اول مشاور کنکورت گوش بده و دانشگاه ازاد را بخون. موفق باشی، ولی علاوه بر تحصیل بر روی رفتارت هم کار کن.

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سر رتبه بندی دانشگاه بحث بود ایشون سال اول هستن و اصرار دارن. مدرک دانشگاه آزاد معتربرتر

بیخیالشون

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

سر رتبه بندی دانشگاه بحث بود ایشون سال اول هستن و اصرار دارن. مدرک دانشگاه آزاد معتربرتر


🤣🤣

اخه دانشگاه آزاد چیه که سنگش رو به سینه میزنن

دانشگاه های سراسری رتبه بندی بین المللی دارن ولی آزاد چی هیچجای دنیا حساب نمیشن

خب تو که انقد گنده گویی از اول میخوندی یه دانشگاه آبرو دار قبول میشدی بچه پر رو 🔪😂

🇮🇷🥀دختر آریایی هستم ❤️🤍💚 از تبار زاگرس⛰️ و زاده موج های جنوب 🌊😍

🤣🤣اخه دانشگاه آزاد چیه که سنگش رو به سینه میزنندانشگاه های سراسری رتبه بندی بین المللی دارن ولی آز ...

نه دیگه به نظر ایشون دانشگاه آزاد بالاترین

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792