2777
2789
عنوان

انیس در سوجان

231 بازدید | 8 پست

خیلی دلم میسوزه براش...

بی کسی و عقده هاش ازش شخصیتی ساخته که خودشم دلش نمیخواد اون آدم باشه!

خیلیا همینطورن

مثلاً سمیرا تو زخم کاری برای حفظ همون سه نفری که داشت تا لحظه آخر جنگید ولی وقتی دید هیچکسو تو دنیا نداره به اون آدم تبدیل شد..

مثلاً همون سوجانی که همه دوسش دارن و ازش تعریف میکنن اگه جای انیس بود همون قدر تحقیرش میکردن!

حقیقت اینه که شخصیت آدما رو عقده های بچگی و مشکلات زندگیشون میسازه نه خودشون که اندک سهمی هم ندارن..

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اون که درست ولی انیس مقدار حسادت توی وجودش بیشتر از بقیه بود

اونم بخاطر نداشته ها و عقده هاشه!

که اگه جای سوجان بود هیچوقت اون حالات رو نداشت و راحت زندگیشو میکرد

اونم بخاطر نداشته ها و عقده هاشه!که اگه جای سوجان بود هیچوقت اون حالات رو نداشت و راحت زندگیشو میکرد

خب سوجان هم پدر و مادرش می میرن

قربان احمق خیانت میکنه

چقدر سوجان انیس نصیحت کرد از اول کاون النگو رو از خسرو گرفت

خیلی سخت گذشت تا فهمیدم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792