2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فرقی نداره مثل همن

کدورت های واقعی رو دور نریزید،آدم ها عوض نمیشوند، کسی ک پارسال آزارتان داد،امسال میتواند نابودتان کند،واقعیت های تلخ رو جدی بگیرید.....
فرقی نداره مثل همن

من شنیدم دومی سخت تره من بعد شیش سال میخوام دومی بیارم اولی راحت بود تقریبا

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

بستگی به بنیه بدنت داره

من الان تغذیه مناسبی ندارم میل ندارم اصلا

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

من شنیدم دومی سخت تره من بعد شیش سال میخوام دومی بیارم اولی راحت بود تقریبا

من خودمم سزارین دومم با اولی ۶سال فاصله داشت هیچ تفاوتی نداشت برا من هر دوتا سخت بود

کدورت های واقعی رو دور نریزید،آدم ها عوض نمیشوند، کسی ک پارسال آزارتان داد،امسال میتواند نابودتان کند،واقعیت های تلخ رو جدی بگیرید.....

فرقی نداشتن ، من سه سال فاصله بود بین عملام و هر دو تا مثل هم بودن به نظرم

وقتی یه بچه داره راه رفتن رو یاد میگیره و دائم زمین می خوره ، هیچ وقت با خودش نمیگه که شاید من برای اینکار ساخته نشدم
من خودمم سزارین دومم با اولی ۶سال فاصله داشت هیچ تفاوتی نداشت برا من هر دوتا سخت بود

اها من پس امیدوار باشم مثل اولیه چقذر زایمان استرس داره

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

مثل هم بودن دومی شاید تجربه داشتم راحت تر بود

من شنیدم میگفتن سخت تر ترسیدم

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

من شنیدم میگفتن سخت تر ترسیدم

نه سخت تر نبود، برای اولی سوند گذاشتن مردم و زنده شدم ولی برای دومی به پرستاره گفتم استرس دارم اونم گفت فقط باید شل بگیری و خودت رو منقبض نکنی، کلی ژل هم از اونا که تو سونوگرافی می زنن ریخت اصلا نفهمیدم

اها من پس امیدوار باشم مثل اولیه چقذر زایمان استرس داره

خیلی استرس داره مخصوصا سزارین دوم استرسش بیشتره

کدورت های واقعی رو دور نریزید،آدم ها عوض نمیشوند، کسی ک پارسال آزارتان داد،امسال میتواند نابودتان کند،واقعیت های تلخ رو جدی بگیرید.....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز