2789
عنوان

دانیال244

| مشاهده متن کامل بحث + 269 بازدید | 28 پست
یکی از افتخاراتم اینه دانیال بهم درخواست نداد

الان میده نگران نباش

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درخواستای منو چندوقته دیکه رد نمیکنم واقعا چرا نمیتونیم اینجام درددل کنیم تا یکم از شوهرمون بد میگیم ...

ماشالا همه هم مرد😂 بختت زن

نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤

الان میده نگران نباش

اخرین فن بروسلی رو روش اجرا میکنمicon

نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤

یدونه پارسا 357 به من درخواست داده به شماها نداده؟

احتمالا داداش دانیاله

نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤

منو از قلم انداخت.دانیاااااال عشقم کجایی😂

ب منم نداده

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
از این موجودات که داداشن با هم ریخته اینجا😅

فک کنم دونفر در یک جسم هستن


از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز