2789
عنوان

خسته نباشید

137 بازدید | 13 پست

من خیلی استفاده میکنم

مثلا به راننده تاکسی و مغازه دار و انلاین شاپ و نونوا و بقال و میگم

یعنی یکی بهم زنگ بزنه هم میگم

ممنونم خسته نباشید

همش گفتم نه ممنون خسته نباشید

چی کنم که نگم

از مدرسه عادتم شد چی کنم ترو خدا بگید

زشته خیلی؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو تلفن به عنوان احوالپرسی آره خوب نیس

بگو سلامت باشید زنده باشید

ذهن هاي بزرگ درباره ي ايده ها صحبت مي کنند، ذهن هاي متوسط درباره ي رويداد ها حرف مي زنند و ذهن هاي کوچک درباره ي ديگران! هرکه را صبح شهادت نیست، شام مرگ هست ، بی شهادت ، مرگ با خسران چه فرقي می‌کند.. هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران جانم فدای اسلام جانم فدای قرآن  حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است

من وقتتون بخیر رو خیلی میگم

✓ من یه بیسکوئیتم که رفته ته لیوان چای🧋 ✓دارنده مدال ساقه طلایی از مسابقات بیسکویت شایسته سال ✓دارنده مدرک دکترای خامه شناسی از دانشگاه ویفر🧇 ✓برنده سه دوره مسابقات شنا در چای☕ ✓مدیر بخش مزه پرونی کارخونه شکرستان🌝

میتونی با عبارات های کلاسی مثل روزبخیر روز خوش شب خوش یا ازینا بهتر روز خوبی داشته باشین عوضش کنی

آخری یه دعا و آرزوی قشنگه که همه به گوشاشون خوش میاد وقتی میگیش از ته دلت بگو خودتم شاد میکنه

وعده ی دروغ "پیگرد الهی" دارد... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792