2777
2789
عنوان

این آدم چشه

134 بازدید | 6 پست

همیشه در حال غر زدن و نالیدن

من نمیتونم تشخیص بدم یسری مسائل رو واقعا بزرگ میکنه یا اون مسائل واقعا بزرگن😑

مثلا دو سه بار تا الان به من گفته من رفتم کلاس (کلاس خارج مدرسه) بعد معلم هی میاد بالا سر من روم خیمه میزنه راه حلامو ببینه

یا میگه استاده خیلی با من شوخی میکنه من ناراحت میشم ( اینم اضافه کنم که خودش متقابلا شوخی میکنه و تیکه میندازه) بهشم میگم بهش بگو خوشت نمیاد میگه نهههه من زبون ندارممم بلد نیستممم، در حالی که به همین ادم یچیزی که خوشش نیاد بگی کای تیکه میندازه و جوابتو میده، قشنگ میشوره پهن میکنه

میگی فلان جام درد میکنه اونم سریع یجاش درد میکنه

انگار مثلا من حق ندارم مشکل داشته باشم تو زندگیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوه اوه از اون رو اعصاباست. انگل صفتند و از آدما به عنوان سطل آشغال انرژی های منفیشون استفاده میکنند ...

وای بخدا

همیشه غر غراش مال منه

پیام میده یسری اتفاقای بد روزشو برام بگه میبینی پیاما فوروارد شدن، ینی قبلش به یکی دیگه گفته بودشون


وای بخداهمیشه غر غراش مال منهپیام میده یسری اتفاقای بد روزشو برام بگه میبینی پیاما فوروارد شدن، ینی ...

قبلا به چس ناله ی بقیه گوش میدادم دیگه حوصله اشونو ندارم

تا ببینند حالم بده یا نیازی به کمک دارم فرار میکنند. انگل اند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز