2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بانو جانگ و امپراطور در واقعیت زن و شوهرن

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

منمممم حالم ازش بهم میخوره هم خودش هم برادرش هم مادرشولی پسرش باحاله😅🫠

تو زندگی واقعی پسرش مسموم میشه و میگن کار دونگی و پسرش بوده تا پسرش زودتر امپراطور بشه

🌸وقتی بهت گفتم《باشه عزیزم.》 ببین چقدر احمقی که ازت نا امید شدم.

بانو جانگ و امپراطور در واقعیت زن و شوهرن

مطمئنی؟

سلام🌱 👇🏿👇🏿                                                                  یه عدد دختر سبزه یِ پر انرژی جنوبیم🐡،عاشق رنگ سیاه🤞🏿که تمومِ عشقش خانم معلم شدنه😍😁           ک به زودی محقق میشه😍                                       راستی عاشق غذام😂 پس اگه تاپیک عکس غذا دیدی سریع تگم کن عین جت میااام😍                               خو مهربون اگه دوست داشتی برای قبول شدنم توو دانشگاه فرهنگیااان یه صلوات بفرس لطفا مااچ بهت😚😚 

تو یه فیلک دیگه دونگی نقش منفیه انقدر مارموزه الان میبینمش دلم میخواد بترکونمش

اگه نظری دادم میتونید با نظرم مخالف باشید و بیانش کنید نظر همه محترمه. اما اگه تاپیک زدم و مشورت خواستم یا درددل کردم نزنید تو ذوقم.

مگه مرده؟

توو سریال میمیره

سلام🌱 👇🏿👇🏿                                                                  یه عدد دختر سبزه یِ پر انرژی جنوبیم🐡،عاشق رنگ سیاه🤞🏿که تمومِ عشقش خانم معلم شدنه😍😁           ک به زودی محقق میشه😍                                       راستی عاشق غذام😂 پس اگه تاپیک عکس غذا دیدی سریع تگم کن عین جت میااام😍                               خو مهربون اگه دوست داشتی برای قبول شدنم توو دانشگاه فرهنگیااان یه صلوات بفرس لطفا مااچ بهت😚😚 

واقعا

بانو جانگ و چانسو در واقعیت زن و شوهرن نه امپراتور

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمکم کنید

mania332 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز