2777
2789
عنوان

طلاق

392 بازدید | 50 پست

دوستم از شوهرش طلاق گرفته

ازدواج شوناز اول اشتباه بود.به دختر پولدار، با پسر از طبقه پایین

دختر آزاد و امروزی پسر کاملا مذهبی

دختر تو.محل کارش چادری و مذهبی بیرون نه

ولی همون اول ازدواج قول میده خودش تغییر بده،

الان ۸ سال بود ازدواج کرده بودند ، ولی تغییر نداد خودش ،سفرهای خارج از کشور هم میره،ولی همسرش مخالف بود و نمی رفت دختر هم با خونواده پدریش می رفت ،

از همه مهمتر، پسر تک پسر ، بچه میخواست، دوستم دوبار حامله شد، سقط کرد

به بهانه اینکه آزادیم رو ازم میگیره ،

الان چند ماهه طلاق گرفتن، پسر ۴۲ سالشه ، دختر ۳۶، الان آقا میخواد با همکارشون دوباره ازدواج کنه

مثل خودش مذهبی و بهم میخورن

الان این دوستم قاطی کرده و میگه زندگی رو براشون جهنم میکنم ، میگم جدا شدی تموم شده . میگه چشم ندارم ببینم

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستت احمقی بیش نیست .عرضه داشت وقتی شوهرش بود سر قولش وایمیستاد و تغییر میکرد

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

بهش بگو باهاش سازش که نداشتی الانم نمیذاری این مرد زندگیشو بکنه؟برو دنبال ازادیت

بد دل . میگه حتما بخاطر دختر منو طلاق داده

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

دوستت احمقی بیش نیست .عرضه داشت وقتی شوهرش بود سر قولش وایمیستاد و تغییر میکرد

کله شق و مغرور، فقط حرف خودش مهمه بقیه نه

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

از قدیم گفتن کبوتر. با کبوتر ؛باز با باز ..کند همجنس با همجنس پرواز..کبوتر و باز بودن و همجنس نبودن

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792