2777
2789
عنوان

درد و دل

66 بازدید | 2 پست

خیلی دلم برای خودم میسوزه نزدیک سه ساله عروسی کردم دوساله اقدامم هر دکتری رفتم ب بن بست خوردم برای کیست دارو خوردم هر کاری ک میتونستم کردم نزدیک ۵۰ میلیون خرج دوا دکتر کردم بماند حرف بقیه و حرف شوهر اون سالمه .هزینه ای وی آف ندارم و آی یو آی .دلم میخواد مثل همه طبیعی باردار شم خیلی دلم گرفته خیلی خستم نمیدونستم کجا بنویسم .ای خدا تو داری میبینی چرا دلمو شاد نمیکنی قربونت برم منو از مادر شدن محروم نکن اشکامو ببین من چه گناهی کردم آخه از زخم زبون خستم خودم تنهام دلم بچه میخاد تو میدونی چقد دلشکسته ام تو دیگه دلمو نشکن💔🥺

خداوندا ب برآورده شدن آرزوهایم یقین دارم زیرا تو خداوند آرزوهای محالی 🦋🙏🏻💫 💖

عزیزم انشالله ی بچه خوشگل و سالم خدا بهت بده برات از ته دلم دعا میکنمتوام دعا کن برام ازدواج کنم با ...

مرسی عزیزم انشالا ب مراد دلت برسی ب حق فاطمه زهرا ❤️🥺

خداوندا ب برآورده شدن آرزوهایم یقین دارم زیرا تو خداوند آرزوهای محالی 🦋🙏🏻💫 💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بانک ملی

white_ruby | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز