کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
وای آره یا بار خوردم خوشم اومد.شما سمت تبریز هستین؟
ترک اردبیلم جانم .
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
عه عزیزم الهی سلامت باشی..یک بار بچه بودم اومدم اردبیل خامه و عسل و آش دوغ خوردم هنوز مزش توی خاطرمه
عزیزم بوی زندگی میده خوراکی هاش، چلو گوشتمونم خیلیی خوشمزس
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.