ریحونهه مدیر استارتر عضویت: 1401/10/01 تعداد پست: 4435 عنوان موهای صورت 156 بازدید | 27 پست خانوما این موهای قسمت ریش ینی بغل گوش😂شما چجوری اصلاح میکنیدمن با کرم موبر و تیغ اصلاح که میزنم حتی همون لحظه هم خلاف جهت دست میکشم زبر 🤦🏻♀️ و اندوه آدمی برای پرواز🤍🦋🌿 1404/11/10 | 19:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هویج_پلو_ عضویت: 1404/10/24 تعداد پست: 3001 اره همینه من تجسم میکنم بات خودمو با یه بچه بغلم نمیذارم که ببینی کسی عاشق تر از من...
پری_دریایییی عضویت: 1402/11/09 تعداد پست: 566 با موچین در بیار و اینکه مشکل هورمونی باشه افزایشش میشه دفن نخواهم شد.و تشییع جنازه هم نخواهید گرفت. 😎✌
ریحونهه مدیر استارتر عضویت: 1401/10/01 تعداد پست: 4435 اره همینه برا شمام زبر؟ خب من دوس دارم نرم باشه😭😂 و اندوه آدمی برای پرواز🤍🦋🌿
پری_دریایییی عضویت: 1402/11/09 تعداد پست: 566 فک کردم چندتا موی زخیم چانه رو میگی دفن نخواهم شد.و تشییع جنازه هم نخواهید گرفت. 😎✌
ریحونهه مدیر استارتر عضویت: 1401/10/01 تعداد پست: 4435 با موچین در بیار و اینکه مشکل هورمونی باشه افزایشش میشه اخه یکی دوتا نیستن مثل موهای دست نمیشه تک تک با موچین دراورد و اندوه آدمی برای پرواز🤍🦋🌿
ریحونهه مدیر استارتر عضویت: 1401/10/01 تعداد پست: 4435 آره برا منم اینه شما مشکلی نداری با اینکه زبره؟ من خیلی حساسم و اندوه آدمی برای پرواز🤍🦋🌿
چوبکبارونی عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 9221 من اونقدر موهای صورتم نرم و کرکی بود اشتباااااه کردم رفتم لیزر الان زمخت و زخیم شده زیاد نیست ولی همون کمشم عذابم میده میخوام فردا برم الکترولیز کنم واسه همییییشه از دستشون راحت بشم غرق خیالِ خود بیگانه زِ هر کس ❌️درخواست دوستی قبول نمی کنم❌️
ریحونهه مدیر استارتر عضویت: 1401/10/01 تعداد پست: 4435 وکس بنداز.. اول یه خورده کوتاه کن بعد وکس بکش اذیتت نشی اتفاقا دوس دارم امتحان کنم جوش نمیزنه؟ شما میری ارایشگاه انجام میدی؟ و اندوه آدمی برای پرواز🤍🦋🌿
پری_دریایییی عضویت: 1402/11/09 تعداد پست: 566 اخه یکی دوتا نیستن مثل موهای دست نمیشه تک تک با موچین دراورد الان فهمیدم کجا رو میگی فک کردم مال زیر چانه میگی دفن نخواهم شد.و تشییع جنازه هم نخواهید گرفت. 😎✌
siazangi عضویت: 1402/10/25 تعداد پست: 29669 شما مشکلی نداری با اینکه زبره؟ من خیلی حساسم چرا راستش داره برا من مشکل فقط زبر بودنش نیست من کلا پر موام همین نواحی یکم که رشد میکنه بد میشه
mahsa_z عضویت: 1400/07/07 تعداد پست: 3461 اتفاقا دوس دارم امتحان کنم جوش نمیزنه؟ شما میری ارایشگاه انجام میدی؟ آرایشگاه نه.. وکس رو بخاری ذوب کن با یه کاردک بکش.. یکم درد داره بعدش کمپرس یخ بزار