2777
2789
هزار الله اکبر چه موهای زیبا و پرپشتی چه دماغ خوش تراشی😘

مرسی عزیزم بوس بهت 🎀

امروز کارهای زیادی دارم، باید حافظه ام را سلاخی کنم، روحم را منجمد کنم، و سپس بیاموزم که دوباره زندگی کنم....[آنا آخماتورا]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موهاشو خانومیای خوشگل 😀این حالت موهای خودته؟ چطور درستش کردی؟ خیلی خوبخ لعنتی

کدوم همون نیم رخه؟

امروز کارهای زیادی دارم، باید حافظه ام را سلاخی کنم، روحم را منجمد کنم، و سپس بیاموزم که دوباره زندگی کنم....[آنا آخماتورا]

وای اسی خیلی قشنگییییی

مثل شیشه باش هر کی شکستت ببرش ___ یـܘ ܝ‌وܝ̇‌ ܣـܩـࡅ߳ـوܝ̇ߺـو ܩیܦ̇ܝ‌وܢܚ݅ܩܢ ܢܚ݅یܝ‌ܭߊ‌ܭߊ‌ئو ܩیـܟܿܝ‌ܩ:)من عجیب نیستم من یه نسخه محدودم🤍 ߊ‌ࡅ߭ܧܥ‌‌ ࡅ߳ࡐ‌ ܥܼܥ̇‌‌ߊ‌ܢ̣ܨ ࡐ‌ߊ‌ܢܚܩܢ ܭܘ ܝ݆ߺܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ ࡅ߳ࡐ‌ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ حࡐ‌ߊ‌ܢܚܩܢ ܢ̣ܣࡅ߳ߺߺܙ ܩࡍ߭ ܢܚ݅ܥ‌‌ܩܢ ܥ‌‌ܝ‌ܭَࡅ࡙ܝ‌ ࡅ߳ߊ‌ࡅ݅ߺࡅ࡙ܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ ܝ‌ࡐ‌ ܧܠܢ̣ܩܢ ࡅ߭ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ܭࡅ߭ܥ‌‌ ߊ‌ࡎܠߊ ߊ‌ܝ̇‌ࡅ߳ߺߺܙ ܥ‌‌ܠܙ ࡅ࡙ܘ ܩܫ̇ܝ‌ࡐ‌ܝ‌ ܢ̣ܨ ܭܠܘ ࡅ߭ܭَߊ‌ܘ ܧܠܢ̣ܚ݅ࡍ ࡅ࡙ܘ ܥ̇‌‌ܝ‌ܘ ܢܚ݅ܥ‌‌ܘ ܢܚ݅ܥ‌‌ܘ ܩܨ ܥ‌‌ࡐ‌ࡅ߭ܨ ܩࡍ߭ ߊ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ࡅ߭ܢ̣ࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ ܥ‌‌ܠܙ ࡐ‌ ࡅ߳ܫ̇ࡅ࡙ࡅ࡙ܝ‌ ܝ‌ܦ̇ࡅ߳ߊ‌ܝ‌ܚ݅ࡍ ܟܿࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ ܩࡐ‌ࡅ߭ܥ‌‌ܩܢ ࡅ߳ࡐ‌ܨ ܭߊ‌ܝ‌ܚ݅ࡍ ߊ߬ܟܿܘ ܩࡍ߭ ߊ‌ࡎܠߊ‌ً ߊ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ܢܚ݅ܭܠܨ ࡅ߭ܢ̣ࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ تو خودتو داری نمیدونی نداشتنت یعنی چی :)!                                                          به غم کسی اسيرم که ز من خبر ندارد 🤍 گاهی وقتا احمقانه‌ترین و دست‌نیافتنی‌ترین رویاها و ایده‌ها می‌شن نقطه پرتاب تو....
قربونت برم عزیزمممن کرمانیم🩷

خدا نکنه عزیزم

چهره جذاب و دل نشینی داری خصوصا چشم و ابروت

اصن وایب عالی از چهرت گرفتم .🤩🌱

:شاید مسیرمون یکی نبود اما...ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی .. هیچ کس صداش، چشماش، بدنش ورفتارش مثل تو قشنگ نیست هیچ کس هیچ وقت برام تو نمیشه 🩵دلم با ماندن بود راه اما با رفتن ؛و تو ندانستی چه رنج بزرگیست کشیدن تن خسته ای که خواهان ماندن بود ... در این پریشانی مبادا فراموش کنی  که دوستت دارم ... 🥲🩵((  و تو یه تیکه از قلب منو کَندی و برای تا ابد با خودت بردی جآن دل).    قَلبِ مَن دَر چَشم هایِ زیبایَش جاماند...                                                                                                     ♡به هر دل بستنم عمری پریشانی بدهکارم ...نبایددل به هر کس بست اما دوستت دارم.                                                     ...و خاطراتی که تکرارش آرزوست🥲💔😍  

نی نی یار سانسور کردم که تایید کنییی

عزیزمممم خیلی جذابیییی😁

مثل شیشه باش هر کی شکستت ببرش ___ یـܘ ܝ‌وܝ̇‌ ܣـܩـࡅ߳ـوܝ̇ߺـو ܩیܦ̇ܝ‌وܢܚ݅ܩܢ ܢܚ݅یܝ‌ܭߊ‌ܭߊ‌ئو ܩیـܟܿܝ‌ܩ:)من عجیب نیستم من یه نسخه محدودم🤍 ߊ‌ࡅ߭ܧܥ‌‌ ࡅ߳ࡐ‌ ܥܼܥ̇‌‌ߊ‌ܢ̣ܨ ࡐ‌ߊ‌ܢܚܩܢ ܭܘ ܝ݆ߺܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ ࡅ߳ࡐ‌ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ حࡐ‌ߊ‌ܢܚܩܢ ܢ̣ܣࡅ߳ߺߺܙ ܩࡍ߭ ܢܚ݅ܥ‌‌ܩܢ ܥ‌‌ܝ‌ܭَࡅ࡙ܝ‌ ࡅ߳ߊ‌ࡅ݅ߺࡅ࡙ܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ ܝ‌ࡐ‌ ܧܠܢ̣ܩܢ ࡅ߭ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ܭࡅ߭ܥ‌‌ ߊ‌ࡎܠߊ ߊ‌ܝ̇‌ࡅ߳ߺߺܙ ܥ‌‌ܠܙ ࡅ࡙ܘ ܩܫ̇ܝ‌ࡐ‌ܝ‌ ܢ̣ܨ ܭܠܘ ࡅ߭ܭَߊ‌ܘ ܧܠܢ̣ܚ݅ࡍ ࡅ࡙ܘ ܥ̇‌‌ܝ‌ܘ ܢܚ݅ܥ‌‌ܘ ܢܚ݅ܥ‌‌ܘ ܩܨ ܥ‌‌ࡐ‌ࡅ߭ܨ ܩࡍ߭ ߊ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ࡅ߭ܢ̣ࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ ܥ‌‌ܠܙ ࡐ‌ ࡅ߳ܫ̇ࡅ࡙ࡅ࡙ܝ‌ ܝ‌ܦ̇ࡅ߳ߊ‌ܝ‌ܚ݅ࡍ ܟܿࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ ܩࡐ‌ࡅ߭ܥ‌‌ܩܢ ࡅ߳ࡐ‌ܨ ܭߊ‌ܝ‌ܚ݅ࡍ ߊ߬ܟܿܘ ܩࡍ߭ ߊ‌ࡎܠߊ‌ً ߊ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ܢܚ݅ܭܠܨ ࡅ߭ܢ̣ࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ تو خودتو داری نمیدونی نداشتنت یعنی چی :)!                                                          به غم کسی اسيرم که ز من خبر ندارد 🤍 گاهی وقتا احمقانه‌ترین و دست‌نیافتنی‌ترین رویاها و ایده‌ها می‌شن نقطه پرتاب تو....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز