2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها من گذاشتم دوباره نمیدونم بیاد یا نه🚶🏼♀️

امروز کارهای زیادی دارم، باید حافظه ام را سلاخی کنم، روحم را منجمد کنم، و سپس بیاموزم که دوباره زندگی کنم....[آنا آخماتورا]

نی نی یار سانسور کردم که تایید کنییی

خوشم از چهرت میاد کلا چهرهای اینجور دوس دارم 🥲❤️

شما کدوم شهری عزیزم ؟

:شاید مسیرمون یکی نبود اما...ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی .. هیچ کس صداش، چشماش، بدنش ورفتارش مثل تو قشنگ نیست هیچ کس هیچ وقت برام تو نمیشه 🩵دلم با ماندن بود راه اما با رفتن ؛و تو ندانستی چه رنج بزرگیست کشیدن تن خسته ای که خواهان ماندن بود ... در این پریشانی مبادا فراموش کنی  که دوستت دارم ... 🥲🩵((  و تو یه تیکه از قلب منو کَندی و برای تا ابد با خودت بردی جآن دل).    قَلبِ مَن دَر چَشم هایِ زیبایَش جاماند...                                                                                                     ♡به هر دل بستنم عمری پریشانی بدهکارم ...نبایددل به هر کس بست اما دوستت دارم.                                                     ...و خاطراتی که تکرارش آرزوست🥲💔😍  

پروفایلت چه قدخوبه حس ارامش میده

🥲💕

خدایاشکرت💙معتقد به قانون تلاش✅اگه امضام دیدی برام دعا کن لطفامن به دعای نی نی سایتیا باور دارم🥲🙏🏻خدایا هرچی خیره قسمت من کن🤲🏻💕

واقعا؟؟؟ازین زاویه بهش نگاه نکردم، گفتم بپرسن اگه اجازه داد ببینم

آره بخدا اینو وجدانی میگم اگه داداشمم بودی میگفتم

خفن ترین چیز برای یه مرد اینه تو خیابون چشمش الکی اینور اونور نچرخه

اینقدر رو خودش تسلط داشته باشه که محتاج نباشه یه نگاه ریزی بکنه حتی

نگاهشو ارزشمند نگه داره حتی اگه قراره رفقا بگن وای فلان خانمه رو نگاه کن یا بخوان حتی عکسی چیزی نشون بدن واکنش هیجانی نشون نده و بگه خب که چی!


واقعا هم رو خودش کار کنه ک چندین لول از مردای این مدلی که چشمشون اینور اونور میره بالاتر باشه

اصلا بحث مذهبی رو کار ندارمااا

بحث شخصیت و اون کاریزماعه هست

مثل شیشه باش هر کی شکستت ببرش ___ یـܘ ܝ‌وܝ̇‌ ܣـܩـࡅ߳ـوܝ̇ߺـو ܩیܦ̇ܝ‌وܢܚ݅ܩܢ ܢܚ݅یܝ‌ܭߊ‌ܭߊ‌ئو ܩیـܟܿܝ‌ܩ:)من عجیب نیستم من یه نسخه محدودم🤍 ߊ‌ࡅ߭ܧܥ‌‌ ࡅ߳ࡐ‌ ܥܼܥ̇‌‌ߊ‌ܢ̣ܨ ࡐ‌ߊ‌ܢܚܩܢ ܭܘ ܝ݆ߺܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ ࡅ߳ࡐ‌ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ حࡐ‌ߊ‌ܢܚܩܢ ܢ̣ܣࡅ߳ߺߺܙ ܩࡍ߭ ܢܚ݅ܥ‌‌ܩܢ ܥ‌‌ܝ‌ܭَࡅ࡙ܝ‌ ࡅ߳ߊ‌ࡅ݅ߺࡅ࡙ܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ ܝ‌ࡐ‌ ܧܠܢ̣ܩܢ ࡅ߭ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ܭࡅ߭ܥ‌‌ ߊ‌ࡎܠߊ ߊ‌ܝ̇‌ࡅ߳ߺߺܙ ܥ‌‌ܠܙ ࡅ࡙ܘ ܩܫ̇ܝ‌ࡐ‌ܝ‌ ܢ̣ܨ ܭܠܘ ࡅ߭ܭَߊ‌ܘ ܧܠܢ̣ܚ݅ࡍ ࡅ࡙ܘ ܥ̇‌‌ܝ‌ܘ ܢܚ݅ܥ‌‌ܘ ܢܚ݅ܥ‌‌ܘ ܩܨ ܥ‌‌ࡐ‌ࡅ߭ܨ ܩࡍ߭ ߊ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ࡅ߭ܢ̣ࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ ܥ‌‌ܠܙ ࡐ‌ ࡅ߳ܫ̇ࡅ࡙ࡅ࡙ܝ‌ ܝ‌ܦ̇ࡅ߳ߊ‌ܝ‌ܚ݅ࡍ ܟܿࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ ܩࡐ‌ࡅ߭ܥ‌‌ܩܢ ࡅ߳ࡐ‌ܨ ܭߊ‌ܝ‌ܚ݅ࡍ ߊ߬ܟܿܘ ܩࡍ߭ ߊ‌ࡎܠߊ‌ً ߊ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ܢܚ݅ܭܠܨ ࡅ߭ܢ̣ࡐ‌ܥ‌‌ܩܢ تو خودتو داری نمیدونی نداشتنت یعنی چی :)!                                                          به غم کسی اسيرم که ز من خبر ندارد 🤍 گاهی وقتا احمقانه‌ترین و دست‌نیافتنی‌ترین رویاها و ایده‌ها می‌شن نقطه پرتاب تو....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792