الoo__ مدیر استارتر عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 122 عنوان دارم میمیرم 83 بازدید | 6 پست وای دخترا پریود شدم از دیروز مثل چی خونریزی دارم حس میکنم دیگه خون تو بدنم نیست چیکار کنم 1404/11/10 | 11:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لویانا عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2354 قرص آهن بخور سعی کن کمی گوشت کباب کنی بخوری شاید شبی رها کردم جهان پر اضطرابم را...✨✨
گلی86 عضویت: 1404/10/22 تعداد پست: 4790 مجردی؟قبلش قرص نخوردی؟گاهی مفنامیک اسیدم باعثش میشه سردی نخوردی یا زعفرون؟
الoo__ مدیر استارتر عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 122 مجردی؟قبلش قرص نخوردی؟گاهی مفنامیک اسیدم باعثش میشه سردی نخوردی یا زعفرون؟ مجردم نه چیزیم نخوردم بنظرتون طبیعیه مشکلی ندارم ینی؟
الoo__ مدیر استارتر عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 122 مجردی؟قبلش قرص نخوردی؟گاهی مفنامیک اسیدم باعثش میشه سردی نخوردی یا زعفرون؟ چرا دیروز دمنوش زعفران خوردم
گلی86 عضویت: 1404/10/22 تعداد پست: 4790 مجردم نه چیزیم نخوردم بنظرتون طبیعیه مشکلی ندارم ینی؟ طبیعی که هست ولی خوب نشدی برو دکتر حتما ولی خون مرده تو رحمت شاید جمع شده بوده اونو سعی کن حتما هر ۲۰ دقیقه دستشوییو بری
گلی86 عضویت: 1404/10/22 تعداد پست: 4790 چرا دیروز دمنوش زعفران خوردم دختررررر بخاطر همونه دیگه نخوریاااا وقتی عادی میشی زعفرون نخور خونریزیو زیاد میکنه شدید