2777
2789

غرق شدم

جان مادرت لایکککککک نکن❌❌🚫🗨️!!️لایک نکن ممنون شب لحظه ای به سایه ی خود بنگر تا روح بی قرار مرا بینی...🤍 قوانین من در سایت: ۱. در مقابل توهین معمولا سکوت می کنم 🤚😊۲. درخواست دوستی نمیپذیرم مگر با هماهنگی🤚☃️ ۳. لطفا لایک نکنید.🌛 ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من الان۲۹سالمه ولی چه بحرانی عزیزم؟۳۰سالگی هم مثل بقیه ی سال های زندگی با این تفاوت که نسبت به سال قبل عاقل تر و بالغ تر میشی

اگر میخواهی دستت در دست خدا قرار بگیرد، با دست دیگرت دست ناتوانی را بگیر🤍 برای شادی روح اموات بی وارث، بد وارث، کم وارث و امواتی که خودکشی کرده اند،کار نیک کوچکی فراموش نشود🤍 از لبخندی کوچک تا آب دادن به گلی پژمرده🤍

من الان۲۹سالمه ولی چه بحرانی عزیزم؟۳۰سالگی هم مثل بقیه ی سال های زندگی با این تفاوت که نسبت به سال ق ...

یه حس عجیبی و مزخرفیه من همش حس میکنم پیر شدم دیگه شور و شوق جوونیم رو ندارم اصلا یه حس خیلی بد

من الان۲۹سالمه ولی چه بحرانی عزیزم؟۳۰سالگی هم مثل بقیه ی سال های زندگی با این تفاوت که نسبت به سال ق ...

عزیزم این یک مسئله ثابت شده هستش ،

اگر شما دچار نشدید دلیل بر این نیست که وجود نداره.

بحران ۳۰ سالگی دقیقا توی ۳۰ بوجود نمیاد از اواسط دهه ۲۰ شروع میشه و تا اواسط دهه ۳۰ ادامه داره،البته ممکنه برای عده ای طولانی تر بشه و توش گیر کنن ، علتش هم یک نوع بحران وجودی و شامل اضطراب و اندوه در مورد جهت و کیفیت زندگی افراد هستش.

این دوره دوره ای از ناامنی،شک و ناامیدی در مورد شغل،روابط ،وضعیت مالی و زندگی است.هر تغییر کوچکی میتونه این حال رو شدید تر بکنه

هیچ حالی را بقایی نیست ؛ بی صبری مکن

عزیزم این یک مسئله ثابت شده هستش ،اگر شما دچار نشدید دلیل بر این نیست که وجود نداره.بحران ۳۰ سالگی د ...

شاید منم دچارش شدم و خودم خبر ندارم،شاید در آینده ای نزدیک دچارش بشم ولی به نظرم نمیشه اسمش رو بذاریم بحران۳۰سالگی چون همونطور که خودتون گفتید ممکنه از اواسط بیست شروع بشه و تا اواسط سی ادامه داشته باشه،شاید به دلیل فشارهایی باشه که افراد در این دوران متحمل میشن و شاید هم به دلیل تغییرات اخلاقی و هورمونی


اگر میخواهی دستت در دست خدا قرار بگیرد، با دست دیگرت دست ناتوانی را بگیر🤍 برای شادی روح اموات بی وارث، بد وارث، کم وارث و امواتی که خودکشی کرده اند،کار نیک کوچکی فراموش نشود🤍 از لبخندی کوچک تا آب دادن به گلی پژمرده🤍

یه حس عجیبی و مزخرفیه من همش حس میکنم پیر شدم دیگه شور و شوق جوونیم رو ندارم اصلا یه حس خیلی بد

کلا از بیست سالگی به بعد افراد دچار همچین حالاتی میشن مخصوصا خانم ها

اگر میخواهی دستت در دست خدا قرار بگیرد، با دست دیگرت دست ناتوانی را بگیر🤍 برای شادی روح اموات بی وارث، بد وارث، کم وارث و امواتی که خودکشی کرده اند،کار نیک کوچکی فراموش نشود🤍 از لبخندی کوچک تا آب دادن به گلی پژمرده🤍

شاید منم دچارش شدم و خودم خبر ندارم،شاید در آینده ای نزدیک دچارش بشم ولی به نظرم نمیشه اسمش رو بذاری ...

درسته اسمش بحران ۳۰ سالگی هست اما دقیقا مربوط به ۳۰ سالگی نمیشه(در واقع یه بازه حدودا ۱۰ ساله است)البته برای همه ثابت نیست این عدد.ارتباطی به مسائل هورمونی نداره

اونطور که من تحقیق کردم و توی کتابا و مقالات مختلف خوندم زمانی تشدید میشه که افراد از هر چیزی توی زندگی رضایت کافی ندارند:

مثل روابط،شغل،شرایط مالی،جایگاه اجتماعی،تحصیلات و اینکه فکر میکنن دیگه زمان کافی برای رسیدن به آرمان ها و آرزوهایی که داشتند رو ندارند

پس اغلب ترجیح میدن در این باتلاق فرو برند و غرق بشن،،،

هیچ حالی را بقایی نیست ؛ بی صبری مکن

شاید منم دچارش شدم و خودم خبر ندارم،شاید در آینده ای نزدیک دچارش بشم ولی به نظرم نمیشه اسمش رو بذاری ...

متن روی پروفایلت خیلی خیلی برام جالب بود

با دیدنش بازم تو فکر رفتم....

غرق در افکارم

هیچ حالی را بقایی نیست ؛ بی صبری مکن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز