2777
2789

هی می گیره ول می کنه

بازیش گرفته

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا قطع شده فک کنم

تا چند ساعت پیش بود برام

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

بزا من ک هست

ولی خب گفتند چون آمریکا قصد داره مثل سری قبل ب زیر ساخت بزنه ک توان مقابله نداشته باشه ایران مجبورن تو وصل کردن یکم دقت کنن

لطفا هرکس امضامو دید ب نیت مادرشدن سمیه بدون دوا درمون حمد صلوات بخونه ممنون

میشه چک کنید

1 ساعته چک می کنم اصلا نمیشه

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792