2777
2789
عنوان

دانشگا

30 بازدید | 0 پست

سلام میگم من دوترم که قبلا الکی حذف کردم میخواستم تعغیر رشته بدم. دوترم هم تصادف کردم نتونستم برم به سختی یکیشو حذف پزشکی دارم میکنم یعنی حداقل سه ترم باید بیشتر برم یعنی تا 11 دانشگا دولتیم روزانه رشته حقوق بنظرتون ادامه بدم

یا برم یه پیام نور ثبت نام کنم یه مدرک بگیرم تصادف که کردم حوصلم خیلی کم شده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز