2789
عنوان

این چه کوفتیه🦧💔

261 بازدید | 23 پست

کافیه اندازه ی یه بند انگشت یه چیز شیرین

فرقی نداره چی باشه! شکلات ، آبمیوه ، چای شیرین

بخورم ، همون ثانیه اینقددد دلدرد و دلپیچه ی شدید میشم که دلم میخاد بمیرم👺

صبحانه هیچی نمیتونم بخورم .


از بچگی تا ۱۴ سالگی اینطوری بودم

بعدش یهو خوب شدم!!!!

الان بعد ۴ سال ، دوباره همونطوری حتی شدیدتر شده

و هیچ چیز شیرینی نمیتونم بخورم

بعضی وقتا به غیر از دلپیچه حالت تهووع شدیدم دارم



اخه این چه کوفتیه

قبلا دوبار سونو دادم پیش متخصص رفتم ، گفت هیچی نیس😐

کسی مشکل منو داشته؟


دیروز یه غلطی کردم اندازه یه بند انگشت مربا خوررم همون ثانیه زهرمارم شد تا همین حالا هنوز دلپیچه دارم👺

دیشبم حالت تهوع شدید داشتم👺

اههههه اههههه اهههههه

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ibs نداری ؟

چی هست؟

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

واا آخه اینطوری که نمیشه

دارم دیوونه میشم

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

برو دکتر خو

هعیییی باید برممم

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

روده تحریک پذیر

یا بسم الله

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

اووف... حق داری حرصت دربیاد 😖💔
اینکه یه بند انگشت شیرینی بخوری و همون لحظه دلت بخواد دیوارو گاز بگیری اصلاً نرمال نیست، حتی اگه سونو «چیزی نشون نداده».

بذار چند تا احتمال واقعی و شایع رو ساده بگم، چون خیلی وقتا اینا تو سونو و آزمایش معمولی دیده نمیشن:

مثلاً:

  • عدم تحمل فروکتوز (قند میوه، آبمیوه، شکر)
  • عدم تحمل لاکتوز (اگه با شیرینیِ شیری بدتر میشه)

علائمش دقیقاً همینه:
✔️ دلپیچهی شدید
✔️ تهوع
✔️ شروع خیلی سریع بعد خوردن
✔️ صبحها بدتر

خیلی وقتا از بچگی هست، یه مدت خوب میشه، بعد دوباره برمیگرده.

ویژگیهاش:

  • واکنش شدید به شیرینی
  • استرس = تشدید
  • صبحها معده قفل میکنه
  • آزمایشها «نرمال»

IBS شوخی نیست، ولی خطرناک هم نیست؛ فقط اعصابخوره 😤

بعضیا بدنشون با قند سریع قاطی میکنه:

  • انقباض روده
  • تهوع
  • دلپیچهی انفجاری 💣

مخصوصاً اگه با معده خالی باشه (که گفتی صبحانه نمیتونی بخوری)

شیرینی → ترشح اسید
→ درد تهوع

بازم: تو سونو نمیاد بالا.

چون:

  • سونو فقط ساختار رو میبینه، نه عملکرد
  • IBS و عدم تحملها «نامرئی»ان

چند کار فوری:

مثلاً:

  • یه قاشق عسل؟
  • یه تیکه خرما؟
  • آبمیوه بدتر از شکلات؟

کلیدواژههایی که باید بهش بگی:

🔹 با نان سفید یا برنج هم اذیت میشی؟
🔹 استرس یا اضطراب دلدردتو بدتر میکنه؟

اگه بخوای، میتونم:

  • بگم دقیقاً چه آزمایشی بخوای
  • یا یه رژیم تست ۷ روزه بدم بفهمی مشکل از چیه

ولی جدی بگم:
این «کوفتی» اسم داره، الکی نیست، و قابل مدیریته 💪🖤

من بعضی وفتا با شکلات اینجوری میشم

من با هرچیزی

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

اووف... حق داری حرصت دربیاد 😖💔اینکه یه بند انگشت شیرینی بخوری و همون لحظه دلت بخواد دیوارو گاز بگی ...


وای اره دقیقااا صبحا بدتر میشم

اصلا صبح حتی ابم بخورم حالم بد میشه

استرسمم زیاده..


نه با برنج و نون مشکلی ندارم

هوش مصنوعی چقد دقیق گفت

واقعا همینم

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز