mamane_leili مدیر استارتر عضویت: 1401/03/23 تعداد پست: 36 عنوان متفورمین 216 بازدید | 18 پست بچه ها من متفورمین که مصرف میکنم از نیم ساعت بعدش تا آخر شب دهنم تلخ و خشکهبا ناهارم قرص رو میخورمتجربه ای دارین؟ 🥺 1404/11/06 | 20:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آلاینا عضویت: 1402/03/28 تعداد پست: 5838 اره منم همینجورم باید عادت کنی دیگه بنی ادم اعضای یکدیگرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند
mamane_leili مدیر استارتر عضویت: 1401/03/23 تعداد پست: 36 منم میخورم دهنم تلخ میشه اعصابمو خورد میکنه ظهر میخوری عزیزم؟
maral1111 عضویت: 1403/05/06 تعداد پست: 511 آره عزیزم خب میتونین به پزشکتون بگین اگه خیلی اذیت میشین شاید داروی جایگزین باشه....
دکترشیفو عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 1499 از متفورمین پیوسته رهش مثل گلای وانس استفاده کنید که تأثیرگذاری بهتر و عوارض کمتری داره چون آهسته جذب میشه و مدت زمان طولانیتری در بدن باقی میمونه هیچ چیزی اون چیزی نیست که فکر میکنی،نه به اون خوبی نه به اون بدی.
royaye_shirin عضویت: 1398/06/20 تعداد پست: 2995 براچی براتون تجویزکرده من براکیست بهم داده بود درخواست دوستی مطلقاممنوع خودتوالکی خسته نکن
وای_بابام_اومد عضویت: 1399/08/19 تعداد پست: 9885 از متفورمین پیوسته رهش مثل گلای وانس استفاده کنید که تأثیرگذاری بهتر و عوارض کمتری داره چون آهسته جذ ... من میخوردم بهم نمی ساخت از پذیرش درخواست دوستی نرها معذوریم عواقب آن با خودتان است
دکترشیفو عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 1499 من میخوردم بهم نمی ساخت گلوکوفاژ بهترین نوع متفورمین توی ایرانه مواد اولیه اون از خارج وارد میشه،میتونید اونهم امتحان کنید هیچ چیزی اون چیزی نیست که فکر میکنی،نه به اون خوبی نه به اون بدی.