2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

۲/۵ فکر کنم شش ماه شده نه قرمزه نه صورتی انگار یه رژ ملیح زدی

تو فقط وقتی به قدرت نیاز داری که بخواهی کارِ مخربی انجام دهی، در غیر اینصورت      ❤️عشق❤️ برای انجام هر کاری کافیست.
منم تصميم دارم انجام بدم نميدونم چه رنگي باشهدوس دارم طبيعي تر باشه فقط مرتب تر ديده بشم تو خونه نيا ...

دقیقا منم خسته شدم هر روز صبح که میخوام برم سرکار باید رژ دستم باشه پارسال ابروهام فیبروز زدم از شر هر روز مداد کشیدن راحت شدم امسال میگم شید بزنم دیگه هی رژ نزنم لبام خیلی سفید و بی روحه

دقیقا منم خسته شدم هر روز صبح که میخوام برم سرکار باید رژ دستم باشه پارسال ابروهام فیبروز زدم از شر ...

منم ابروهامو ميكرو كردم الان ميفهمم چقد به خودم ظلم كرده بودم

من حتي ميخوام بن مژه هم بزنم

چقد خوب درد اینا داشت خیلی ؟ یاچیزی حس نکردی

بیحسی زد ولی یه جاهایی دردش زیاد بود بیشترشو حس نکردم نسبت به بقیه یه ذره سوسولم توی تحمل درد🤭

تو فقط وقتی به قدرت نیاز داری که بخواهی کارِ مخربی انجام دهی، در غیر اینصورت      ❤️عشق❤️ برای انجام هر کاری کافیست.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز