2777
2789
عنوان

ریمل خوب

657 بازدید | 42 پست

دوستان من اکثر ریمل ها رو استفاده کردم از بل بیشتر از همه راضی بودم ولی الان میخوام تنوع بدم یه ریمل ک پر پشت کنه و خودتونم استفاده کردین راضی بودین لطفا پیشنهاد بدین

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایزودورا نارنجی از اسنس هم بهتره

کاربری دست دو تا خواهره ...اقایه نامحترم که درخواست میدی میدونم دنبال یکی مثل مادروخواهرتی اما اینجا پیدانمیکنی امثال اونارو از تو خیابون و... میتونی پیداکنی

دیروز منم رفتم خریدم اسمشو نمیدونم چیه ولی افتضاحه

حیف ۵۰۰ تومن:|

تو که نیستی با دلم تک و تنها میشینم چشمای قشنگتو لای ابرا میبینم ؛ یادمه اون شب سرد اون شب پر غم و درد ما ز هم دور میشدیم آسمون گریه میکرد..

آخرین بار بل رو چند خریدی ؟؟اصله

اخرین بار ۹۰۰وخرده ای ولی یادم نیست چند ماه پیش بود،

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸
واقعا؟

آره بابا اسنس چیه همش میچسبه

کاربری دست دو تا خواهره ...اقایه نامحترم که درخواست میدی میدونم دنبال یکی مثل مادروخواهرتی اما اینجا پیدانمیکنی امثال اونارو از تو خیابون و... میتونی پیداکنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792