2777
2789
عنوان

کاشت ابرو

81 بازدید | 7 پست

سلام خانما کسی کاشت ابرو انجام داده من هفته دیگه کلینیک گلچهره نوبت دارم و خیلی استرس دارم بااینک دوستام رفتن پیشش عالی بوده ولی میترسم کسی سابقه انجامش دار؟

بی جراحی انجام بده اسم مکانش مهم نیست کار تکنسین مهمه ، فقط میتونم بگم نزار جراحی کنن

نخندین بهم هاااااا،این چهارمین باره که عضو شدم،،،،خنگم خودتونید خب من چمیدونم ۶-۷ سال پیش رمزم چی بوده ، تازه پارسالی رو هم یادم نمیاد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هب من همین میترسم ادم از کجا بفهمه اون تکنسین ک انجام مید خوب یا ن

من 4سال پیش با روش جراحی انجام دادم چون ابرو نداشتم

بدون جراحی گفت مناسب برای کسایی هست که تاج و دم ابرو ندارن میگن خواب ابرو تو جراحی بهتره باز تحقیق کن اگه خواستی شماره ی تکنسینم رو بهت بدم ازش بپرس خانوم خوبیه راهنماییت میکنه رایگانه

خدارشکر مبارکتون باش کجا انجام دادید میش راجب نقاهت بعدش بگید

ممنون

اسم سبکش یادم رفته منتهی مال من از نوع کاشت دونه به دونه پیاز موها بود و نقاحتش دو هفته

چون تو صورت کبودی داشت و نمیشد جایی رفت

وگرنه درد نداشتم

خودت بودن جسارت می خواهد و من خیلی جسورم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792