برای من زبان شناس کمک کرد خوبیش اینکه لایتنر دسترسیش بهتره .من باهاش دامنه لغتم کشیدم بالا با 504 کلمه ضروری ولی چون حالت صوتی هست اسپیکینگم و پرونانسیشنم خیلی خوب شد
من با کتاب خواندن و فیلم دیدن ... خیلی تغییر کرد .
کار دیگه ای که برای من موثر بود دوباره دوره کردن گرامر بود با کتاب اکسفور پرکاتیکال گرامر بیسیک این کار کردم روزی یه درس یا دو درس دقت کن بیسیک نه ادونس و اینتر مدیت.
اگه با ai مکالمه کنی یا پارتنر پیدا کنی یا کلاس بری مثلا فری دیسکازیشن کمکت میکنه تاپیکاشم باحاله از یه نواختی در میاد این برای فاند رفتم نه جدی درس خواندن با منبع
هدف من بهبود جنرال بود نه ازمون