2777
2789

منم تقریبا یکی دوماه میشه که اینجوری شدم

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من قبلا مثل تو بودم با ی ازدواج اشتباه دو تا بجه آوردم و الان راهی خونه بابامم

قدر خودتو بدون

شیعگی تنها نماز وروزه نیست آب تنها درمیان کوزه نیست کوزه را پرکن ز آب معرفت تا دراو جوشد شراب معرفت باده مما رزقناهمبنوش تنفقون بنیوش ودرانفاق کوش هم بنوش وهم بنوشان زین صبو لن تنالوا البر حتی تنفقوا ای خوش آن بزمی که لیلایی شوی هرنفس لاهوی الایی شوی تا کی در بند مانی همچومن سیر معنا کن چوهفتادودوتن همچو یحیی گروهی سر در طبق میشود عریان به چشمت سرحق دست بردار از تکبر و از خطا شیعه یعنی جود و انفاق و صفا شیعه باید خاکها زا گل کند خط سوم را به خون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز