2777
2789

از دیشب هییییییچی وصل نمیییشه

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از دیشب هییییییچی وصل نمیییشه

تا تقریبا 9 صبح ویوا وصل بود

9 که گذشت یهو از بیخ قطع شد

این اتصال هایی که داریم اتفاقی نیست

آخــــــیشـ... آخــــــیشـ... امضام بعلت گزارش و تهدیداوباش نی نی سایتی پاک کردم.

تا تقریبا 9 صبح ویوا وصل بود 9 که گذشت یهو از بیخ قطع شداین اتصال هایی که داریم اتفاقی نیست

یعنی خبرایی هست؟

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮
من هم حدسم اینه که دارن با مردم بازی روانی میکنن

شاید ولی چیزی که بیشتر از همه محتمل هست پروژه جدید فیلترینگ مبتنی بر وایت لیسته. مصیبتی که از چین خریداری شده

آخــــــیشـ... آخــــــیشـ... امضام بعلت گزارش و تهدیداوباش نی نی سایتی پاک کردم.

یعنی خبرایی هست؟


کل خاورمیانه رو بو عن ورداشته تو میگی خبرایی هست؟😄

ولی دلیل این قط و وصلیا زیاد با اون مسائل مرتبط نیس، بیشتر تست و پیاده سازی برای کنترل و نظارت شدید رو نت بین المللی. بالاتر گفتم پروژه جدید که از چین خریدن

آخــــــیشـ... آخــــــیشـ... امضام بعلت گزارش و تهدیداوباش نی نی سایتی پاک کردم.

کل خاورمیانه رو بو عن ورداشته تو میگی خبرایی هست؟😄ولی دلیل این قط و وصلیا زیاد با اون مسائل مرتبط ن ...

خدا نکشدت🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

منظورمو نگرفتی

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز