2789
عنوان

چطور بعضیا

127 بازدید | 11 پست

انقدر اعتماد به نفس خوبی دارن؟؟ژنتیکیه؟چطور افکارشون رو کنترل میکنن؟؟مثبت فکر میکنن و در حال پیشرفتن

پس چرا من آنقدر نا امیدم که میخوام خودمو از صفحه هستی پاک کنم

واقعا بعضیا خیلی تحمل و صبر و اعتماد به نفس دارن من دیگه نمیتونم ادامه بدم این زندگیو😭😭


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اعتماد به نفس خوبه ها ولی نه کاذبش،فامیل ما جوری از زیبایی بچش تعریف میکنه همه شاخ در میاریم که این ...

اعتماد به نفس اونجوری نه که طرف از دماغ فیل افتاده باشه یا فکر کنه آسمون پاره شده این افتاده پایین من خودم بدم میاد اینجور افراد ولی یه سری آدما هستن همیشه اتفاقای مثبت و به اصطلاح نیمه پر لیوان رو میبینن همیشه و اصلا نا امید نمیشن


کاشکی جرعت خودکشی داشتم

اویل خیلی بهش فکر میکردم ولی الان میخوام زندگی کنم پیشرفت کنم فوقش در حالت عادی مگه چندسال دیگه زندم ولی در عین حال اعتماد به نفس ادامه دادن ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز