2777
2789
عنوان

حس ششمی

56 بازدید | 12 پست

من با یکی دوست شدم طرف پزشکه نمیدونم راست میگه یا نه فعلا هنوز شناختی ندارم ازش چون مجازیه دیگه بحث اینکه چرا تو مجازی رو به رخ نکشید

آیا راست میگه؟؟

حسش چیه به من؟

آیندم با این چی میشه؟


دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😐

وای نخندون .

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

اسم خودت و اسم اقا و مادرا نیازه


😐 ها ؟

رکب نمبزنی ک

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

بابا پزشک تو مجازی نمیاد رل بزنه مگر برای کثیف کاری.... باور نکنش

ادعا میکنه پس چرا😐

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

اسم خودت و اسم اقا و مادرا نیازه

اسم مادرشو نمیدونم

ولی اسم خودم زهراس و اون راستین😐

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

عزیزم لازمه جفتش دایرکت بدید باز بهتون بگم چیکار کنید

یعنی چی؟

بیشتر توضیح میدی؟

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792