ashkan06 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/17 تعداد پست: 319 عنوان ریزش مو دارم 165 بازدید | 23 پست بچهها من کاربر پسرم بنظرتون برا ریزش مو چیکار کنم کلافه شدم الان دستم میندازمم لا موهام راحت کنده میشه کف سرم دیده میشه واقعا نمیدونم چیکار کنم ریزش ارثی هم اصلا نداریم 😓 عاشق ریاضی🤍 1404/11/04 | 15:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 برو دکتر آخه ما از کجا بدونیم طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
گل_یاسمن_۱ عضویت: 1403/01/14 تعداد پست: 1861 منم دارمبیوتین هیرویت و زینک هم مصرف کردم اثری نداشتالبته برا من این حدی که شما گفتی نیست حالم بده خیلی بددد ۹/۴ ، حالم خیلی بدتره۱۲/۹
ashkan06 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/17 تعداد پست: 319 برو دکتر آخه ما از کجا بدونیم اینقدر حرص مو هامو خوردم مغزم نمیکشه عاشق ریاضی🤍
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 اینقدر حرص مو هامو خوردم مغزم نمیکشه کمبود ویتامین نداری ؟ طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
ashkan06 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/17 تعداد پست: 319 [QUOTE=408333162]کمبود ویتامین نداری ؟[/QUOTEکم خونی دارم عاشق ریاضی🤍
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 [QUOTE=408333162]کمبود ویتامین نداری ؟[/QUOTEکم خونی دارم پس مشکل همونه یه فکری بکن طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
ashkan06 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/17 تعداد پست: 319 دایی عمو بابا کسی کچله؟ داییم پر مو ولی عموم کم پشته چون سنش بالاس 79 سالشه عاشق ریاضی🤍
ashkan06 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/17 تعداد پست: 319 منم دارمبیوتین هیرویت و زینک هم مصرف کردم اثری نداشتالبته برا من این حدی که شما گفتی نیست دکتر رفتی ؟ عاشق ریاضی🤍
mamali83 عضویت: 1404/10/04 تعداد پست: 264 داییم پر مو ولی عموم کم پشته چون سنش بالاس 79 سالشه ازمایش دادی؟هورمون و کم خونی ویتامین این چیزا
ashkan06 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/17 تعداد پست: 319 ی دکتر پوست برو برادر من اره باید برم واقعا موهامو به دوره آیی میبستم اینقدر زیاد بود عاشق ریاضی🤍
fgene74 عضویت: 1398/03/28 تعداد پست: 706 اره باید برم واقعا موهامو به دوره آیی میبستم اینقدر زیاد بود استرس نگیر
ashkan06 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/17 تعداد پست: 319 ازمایش دادی؟هورمون و کم خونی ویتامین این چیزا نه میخوام برم دکتر تو آزمایش مشخصه هورمونی یا ارثی؟؟ عاشق ریاضی🤍