یادتونه تو تاپیک قبلی گفتم یه همسایه داریم که کفشاشو نو بیرون میکنن . منم تصمیم گرفتم حرص نخورم و به پسرم ایراد نگرفتم که کفشاشو بزاره داخل واسه همین اونم بیرون می ذاشت دیگه . امروز اومده دمه در به پسر من میگه چرا کفشات بیرونه بزار داخل جاکفشی در حالیکه کفشای خودش بیرون بود .چقدر پرروووووو؟