2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه

اگه تو دنیا همه رو داشته باشی ولی خدا رو نداشته باشی فاجعه است از اون بدتر که اگه هیشکی نداشته باشی، خدارو هم نداشته باشی دیگه اسمی نمیشه روش گذاشت ته ته ته خطی، تو یه بن بست تاریک تاریکی منم الان همین حسی رو دارم، احساس میکنم به ته ته دنیا رسیدم کسی نیست به دادم برسه 😔😔

نه

دلم گریه می خواهد ،  نه از این گریه های یواشکی.،پنهانی، مخفی، خفه....شب و نیمه شب اشک ریختن در سکوت نه! دلم هق هق می خواهد... آنقدر بلند که صدایش به گوش خدا برسد، فقد کاش برای لحظه ای همه دنیا کر می شد و من بلند بلند گریه می کردم...بغض خفه ام کرده این روز ها،خدایا لحظه ای گوش های دنیا را بگیر می خواهم گریه کنم... 

نه

بچه ها اینجا نه تاپیکاتون راحت حذف میشه نه کاربریتون تعلیق شه تاپیکاتون حذف میشه...یعنی کاربریت تعلیق شه کل تاپیکات وهمه میتونن ببینن... پس اثرت تاابد باقی میمونه ...اگر ممکنه شناسایی شی دیگه اینجا دردودل نکن ...مدیر سایت داری جوری جلومیری که کم کم همه خواننده خاموش بشن؟؟؟؟منظورتون چیه؟

بله وصل شدم از ظهر البته چند تا فیل تر زدم امتحان کردم یکیش وصل شد خونه سرعتش هم فی لتر رایگان نتم همراه اول خودشم ضعیف ولی سرعت اینستا خوب پستم گذاشتم

ای حضرت عباس دلم رادریاب                  السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین🏴◼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792