2777
2789
عنوان

جنون دارم

213 بازدید | 9 پست

نه این که قصد خودکشی داشته باشم ولی بالش میذارم رو صورتم خفه شم چاقو بر می دارم رگم بزنم کلا دنبال اینم بمیرم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همینکه دیگر آزاری نداری خداروشکر خودآزاری همه داریم

اگه میشد برگردم سال پیش فقط اگه ممکن بود که نیس خیلی چیزا عوض میشد

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

من جنون ندارم ولی وقتی یه چاقو بزرگ دست میگیرم همش فکر میکنم الان چرا نزنم همه رو نکشم از بس فیلم تر ...

یکیشون هم من بیا اول من بزن بقیه رو هم بعدا نابود میکنی

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

اینها جنون نیست ،اینها نشونه درک نشدنه . درک نشدن از سمت خانواده . از طرف عزیزان . از طرف دوستان ، از طرف خود آدم

وقتی خودش ندونه داره چیکار میکنه

اخرش میخواد چی بشه.

ولی یه چیزی بگم که یکم اروم باشی ، همه ما همینجوریم .

الان چند روه همه دنبال اینترنت هستن . یکی برای درس .یکی برای کار . یکی برای امتحانات . یکی برای ارتباط با فامیلش.

هر کسی یه جوری درگیری ذهنی داره . درگیری احساسی داره .

و هیچ کسی نمیدونه میخواد چی بشه و میخواد چیکار کنه

اینها جنون نیست ،اینها نشونه درک نشدنه . درک نشدن از سمت خانواده . از طرف عزیزان . از طرف دوستان ، ا ...


من خودمم امتحان زبان دارم درسته خیلی تنهام دلم میخواد سرم بکوبم دیپار فقط بمیرم نمیکشم گناه من چیه

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

من خودمم امتحان زبان دارم درسته خیلی تنهام دلم میخواد سرم بکوبم دیپار فقط بمیرم نمیکشم گناه من چیه

کسی گناه نداره . شما هم گناهی نداری

ما فقط با زندگی بجنگیم .

هر کسی یه شرایطی را درش قرار میگیره ، که باید با تموم قدرت ایستادگی کنه . پس جا نزنید در برای اتفاقات مختلف.

اگه شما کم بیاری ، من کم بیارم . یکی دیگه کم بیاره . این زندگی دیگه بی معنی میشه .

پس قوی باش . هیچ کسی هم که پشتت نباش ، تو باید خودت پشت خودت بایستی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز