اینها جنون نیست ،اینها نشونه درک نشدنه . درک نشدن از سمت خانواده . از طرف عزیزان . از طرف دوستان ، از طرف خود آدم
وقتی خودش ندونه داره چیکار میکنه
اخرش میخواد چی بشه.
ولی یه چیزی بگم که یکم اروم باشی ، همه ما همینجوریم .
الان چند روه همه دنبال اینترنت هستن . یکی برای درس .یکی برای کار . یکی برای امتحانات . یکی برای ارتباط با فامیلش.
هر کسی یه جوری درگیری ذهنی داره . درگیری احساسی داره .
و هیچ کسی نمیدونه میخواد چی بشه و میخواد چیکار کنه