yaaldaa00 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/23 تعداد پست: 199 عنوان بخونید لطفا 45 بازدید | 0 پست من ارتودنسی دارم رفتم دنددنپزشکی میخواستم بهش اطلاع بدم که از وقتی قرص اعصاب میخورم لثه هام پف کرده من تا گفتم قرص اعصاب میخورم با خنده گفت فلوکستین میخوری یه همچین چیزاییچرا حدس زد که فلوکستین میخورم؟من اصلا اینو نمیخورمچرا با خندهههه؟ 1404/11/03 | 12:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب