2777
2789
عنوان

سوال دارم🙏🙏🙏

84 بازدید | 10 پست

بالای صفحه گوشیم میاد واتساپ پیام دارید

چندبار اومده ولی رفتم واتساپ چیزی نبود

یعنی چی کسی میدونه

. طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...یکی دیگه به خودش نمی رسه...یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!یکی محبت نمی کنه...یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!و...اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤 برای عاقبت بخیری بچه هام وپدرومادرم وسلامتیشون وحاجت دلم دوست داشتی صلوات بفرست ممنون دوست خوبم ❤️❤️❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اعلانش میاد

منتها چون نت فعلا وصل نیست صفحه وانساپ براتون نمیاره

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

اعلانش میادمنتها چون نت فعلا وصل نیست صفحه وانساپ براتون نمیاره

چرا وصل بودم

. طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...یکی دیگه به خودش نمی رسه...یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!یکی محبت نمی کنه...یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!و...اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤 برای عاقبت بخیری بچه هام وپدرومادرم وسلامتیشون وحاجت دلم دوست داشتی صلوات بفرست ممنون دوست خوبم ❤️❤️❤️

نصف شب وصل بودم الان بازهم قطعه

. طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...یکی دیگه به خودش نمی رسه...یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!یکی محبت نمی کنه...یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!و...اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤 برای عاقبت بخیری بچه هام وپدرومادرم وسلامتیشون وحاجت دلم دوست داشتی صلوات بفرست ممنون دوست خوبم ❤️❤️❤️

چرا وصل بودم

صفحش میاد منتها همون صفحه قبله باید اپدیت بشه که پیامتون بیاد که نت وصل نیست

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

صفحش میاد منتها همون صفحه قبله باید اپدیت بشه که پیامتون بیاد که نت وصل نیست

ممنونم

. طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...یکی دیگه به خودش نمی رسه...یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!یکی محبت نمی کنه...یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!و...اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤 برای عاقبت بخیری بچه هام وپدرومادرم وسلامتیشون وحاجت دلم دوست داشتی صلوات بفرست ممنون دوست خوبم ❤️❤️❤️

میخواد وصل بشه ولی روش نمیشه 😂

دقیقاً 🤭😂

. طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...یکی دیگه به خودش نمی رسه...یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!یکی محبت نمی کنه...یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!و...اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤 برای عاقبت بخیری بچه هام وپدرومادرم وسلامتیشون وحاجت دلم دوست داشتی صلوات بفرست ممنون دوست خوبم ❤️❤️❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش