ah۱۳۴۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/03/20 تعداد پست: 2927 عنوان نظرتونو بگید 26 بازدید | 0 پست دوستم تو برف ماشینش سر خورده بود تصادف کرده بود ماشینش خیلی آسیب دیده بود ناراحت بود زنگ زد رفتم دنبالش اومدیم شهر اتفاقی رفتیم جایی که دیدم یه پیسته برفی هست گفتم بریم یکم تیک آف بکشیم ..رفتیم یکم هیجانات خالی کنیمبنظرتون کارم اشتباه بوده؟ اندکی صبر سحرگاهان نزدیک است 1404/11/03 | 12:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب