2777
2789

هیچکدوم وصل نشد برا من

ولی پراکسی دارم

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من میخوام لطفا

ttp://t.me/proxy?server=87.248.132.113&port=9443&secret=10446282fffffffffff80000fff80000

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

من میخوام لطفا

یه hبذار اولش

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

میشه بفرستیش؟و اینکه با چه نتی وصلی؟ من هم مودم دارم، هم ایرانسل، هم همراه اول! هیچکدوم وصل نمیشه😑

فرستادم بالا

همراه اول

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

میشه برام بفرستی خودمم پروک سی ولی باز نمیشه کانف وصل میشه

فرستادم بالا

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

اول چی؟

اون ک فرستادم

نمیشد لینک بدم

اولش httpهست

من مجبور شدم hرو پاک کنم تا بیاد

خودت بذار اولش

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز