2777
2789
چرا همه همینو میگن💔

چون خیلی وحشتناک بود من از غم و گریه چشمم رگه رگه قرمز شد درد گرفت غمباد گرفتم گلوم هنوز اذیتم میکنه

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چون خیلی وحشتناک بود من از غم و گریه چشمم رگه رگه قرمز شد درد گرفت غمباد گرفتم گلوم هنوز اذیتم میکنه

خدا اونایی که باعثشن لعنت کنه

شهر خاموش من، آن روح بهارانت کو؟

چون خیلی وحشتناک بود من از غم و گریه چشمم رگه رگه قرمز شد درد گرفت غمباد گرفتم گلوم هنوز اذیتم میکنه

چی دیدید ؟

اینجا پر از خانم باردار و حساسه

الکی بگید دِین مردم تو گردنتونه ها

کیا قبول دارن؟؟؟؟
.
.
.
در ملتی که مردمانش با عطسه ایی از هدفشان دست میکشند،
پیشرفت یک توهم است.

چی دیدید ؟ اینجا پر از خانم باردار و حساسه الکی بگید دِین مردم تو گردنتونه ها

چرا الکی بگم سردرد دارم مگه 😐

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

چی بگم آخه من و اطرافیانم هیچ کدوم وصل نیستیم شما چطور وصلی

دیروز با وی پی ان تونل و نپسترنت به زور وصل شدم اما امروز نمیشه

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریلوزول

sas1370 | 51 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز