2777
2789
عنوان

کاربر دروغگو😐

349 بازدید | 21 پست

دیشب خوابم نمیبرد همینجوری داشتم میگشتم بعد خوردم به اکانت یه خانوم وکیل استاکش کردم

اسمشم یادم نمیاد

خیلیییی عجیب بود برام که اینهمه تاپیک داره چجوری دستش رو نشده؟

یبار گفته بود اسم دخترم جانا است یبار گفته الا یبار گفته نلا یبارم گفته هستی یبارم گفته بود نوا

زیر تاپیک یکی گفته بود ۱ت رهن ۴۰اجاره میدم که غیر منطقیه این قیمت برای محله ای که گفتن(کمه) بعد تو تاپیکای خودش گفته بود یه ساختمون داره بالاشو بده به داداش یا نه

بعد یجا گفته بود بابام پزشکه یجا گفته بود وکیله بعد یه جا گفته بود هیچکس جز من و خالم تو خانواده وکیل نیست موسسه حقوقی پدربزرگم رو به کی واگذار کنم؟:/

سررررم درد گرفت چید بعضیا تو عقده و کمبود و توهمن!

سپهره بابا...کجایی؟🕊️.اکثر مسائل زندگی و داستانامو اینجا تعریف میکنم چون ناشناسه پس مذهبی و وطن فروش تو تاپیکام نبینم-

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعضیا اینجوری میگن که شناسایی نشن عزیزم

واسه هرکدوم داستان بافته بود

سپهره بابا...کجایی؟🕊️.اکثر مسائل زندگی و داستانامو اینجا تعریف میکنم چون ناشناسه پس مذهبی و وطن فروش تو تاپیکام نبینم-

بی خیال رویابافته شایدم کاربری دست ۵نفره معمولامیان میگن کاربری دست منو۶تاازدوستام وخاله عمم هست

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

حتی یه جا گفته بود چون شوهرم عاشق ادبیات و شعره اسم بچمونو گذاشتیم جانا:)

سپهره بابا...کجایی؟🕊️.اکثر مسائل زندگی و داستانامو اینجا تعریف میکنم چون ناشناسه پس مذهبی و وطن فروش تو تاپیکام نبینم-

انقدر از اینا تو سایت زیاده که دیگه اهمیت نمیدیم به رو کردن دستش.

خیلی اوقات تاپیک های دیگه رو هم چک نمیکنیم از همون ادبیات و موضوع و نوشتار تاپیک اول میفهمیم کاربر فیکه.

خمش باش خمش باش در این مجمع اوباش
بی خیال رویابافته شایدم کاربری دست ۵نفره معمولامیان میگن کاربری دست منو۶تاازدوستام وخاله عمم هست

نه دست خودش بود خیلیم پررو سوال حقوقی جواب میداد

سپهره بابا...کجایی؟🕊️.اکثر مسائل زندگی و داستانامو اینجا تعریف میکنم چون ناشناسه پس مذهبی و وطن فروش تو تاپیکام نبینم-

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز