دیشب خوابم نمیبرد همینجوری داشتم میگشتم بعد خوردم به اکانت یه خانوم وکیل استاکش کردم
اسمشم یادم نمیاد
خیلیییی عجیب بود برام که اینهمه تاپیک داره چجوری دستش رو نشده؟
یبار گفته بود اسم دخترم جانا است یبار گفته الا یبار گفته نلا یبارم گفته هستی یبارم گفته بود نوا
زیر تاپیک یکی گفته بود ۱ت رهن ۴۰اجاره میدم که غیر منطقیه این قیمت برای محله ای که گفتن(کمه) بعد تو تاپیکای خودش گفته بود یه ساختمون داره بالاشو بده به داداش یا نه
بعد یجا گفته بود بابام پزشکه یجا گفته بود وکیله بعد یه جا گفته بود هیچکس جز من و خالم تو خانواده وکیل نیست موسسه حقوقی پدربزرگم رو به کی واگذار کنم؟:/
سررررم درد گرفت چید بعضیا تو عقده و کمبود و توهمن!