2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یک نوع حمله عصبیه که یهو توی چند لحظه ضربان قلبت میره بالا ، تاری دید داری ، اضطرابت میره رو هزار و حس خفگی و ترس شدید داری

🕊.Memento Mori.اگه نژادپرست، مذهبی، زن ستیز، هموفوب، ترنسفوب و حیوان آزار هستید روی من ریپلای نزنید.

اره وقتی بهت فشار روانی زیادی میاد یهو یه حالت تشنج طور بهت دست میده بعضیا وقتی یه اتفاقی براشون بیوفته پنیک میکنن انگار فوبیا طوره ولی از نوع تشنجش

هیچوقت تسلیم نشو،اگر اونا میتونن ما هم میتونیم🩷🩷🩷
خودم تجربه دارم یه حمله عصبیه یهو استرس همه وجودتو میگیره شروع میکنی لرزیدن و حس ترس تپش قلب شدید ...

خب برای بهتر شدن خودتون چه کاری انجام دادید؟ پیش روانپزشک رفتید؟

حمله عصبیه. آره من یه بار تجربه اش کردم خیلی حس بدیه، انگار می خوای بمیری و نفست بالا نمیاد بعدش هم که تموم میشه بدنت بی حال و بی جون یه گوشه می افته...

خدا واسه هیچکس نخواد واقعاااااا مزخرفه

ویران شده را حوصله منت معمار نباشد/ ویرانه ما را بگذارید که ویرانه بماند... ( صائب تبریزی)

بله داشتم

کامل بگم:

ی حس دلشوره و اضطراب شدید و یهویی با تپش قلب و لرزش دست و بی قراری و انقدری ممکنه حالت بد شه ک جز ترس گریه کنی(مال من فقط تپش و گریه بود)ک حس میکنی الانه ک بمیری یا سکته قلبی کنی و اینا

بعضی چیزا مثل فشار روحی روانی میتونه تشدیدش کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز