volvo540 مدیر استارتر عضویت: 1404/03/19 تعداد پست: 2066 عنوان هعی🗿💔 114 بازدید | 9 پست یادتونه هممون میگفتیم نت ایران چه سرعتش پایینه و کلی بد وبیراه میگفتیم؟ همونم دیگه نداریم🥲🥲🫠 تنهام. تنهای تنها. 1404/10/30 | 19:24 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shirinعسلم عضویت: 1404/03/13 تعداد پست: 13383 کلا عادت نداریم قدر داشته هامونو بدونیم نه آرامشت را ، به چشمی وابسته کن ... نه دستت را به دستی دلخوش !!!
volvo540 مدیر استارتر عضویت: 1404/03/19 تعداد پست: 2066 ولی من میگم عالی ایرانه واسه چی؟ با مدرک بگو تنهام. تنهای تنها.
volvo540 مدیر استارتر عضویت: 1404/03/19 تعداد پست: 2066 کلا عادت نداریم قدر داشته هامونو بدونیم اینم حرفیهولی انصافی سرعتش پایین بودهمونم از دستش دادیم تنهام. تنهای تنها.