2777
2789
عنوان

تشنج پنهان

271 بازدید | 25 پست

سلام خواهش میکنم هرکسی بچش این مشکل و داره یا تو اطرافیانش دیده راهنمایی کنه.

پسرمن حتی تک کلمه های قبلشم یادش رفته هیچی تمرکز نداره ،کلام صفره ،

کاردرمانی الان چندماهه میره هیچ تغییری نکرده

من نوتروپیل که بهش دادم بدتر شده


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تشنج اینجوریه که وقتی پیش میاد بچه تمام مهارتهای کسب کرده اش رو از یادش میره...انگار ریست میشه...معم ...

نوتروپیل بدترش کرده .

کلا هرچی تا حالا دارو دادم بدتر شده.

سنشم کمه خیلی دلم میسوزه اینقدر عذاب میکشه

پیش یه متخصص نورولوژی خوب ببرین که تشنج ابسنسش غیر نرمال نشه اصولا هم اتوسوکسیماید میدن ولی خودتون سرخود دارویی ندین

برا کاردرمانی هم باید پزشکش تجویز کنه باید اول با دارو کنترل بشه بعد ببرین کاردرمانی که نتیجه بده

نوتروپیل بدترش کرده .کلا هرچی تا حالا دارو دادم بدتر شده.سنشم کمه خیلی دلم میسوزه اینقدر عذاب میکشه

خب بلخره باید یجوری کنترلش کنن....هر بچه ای ممکنه به یه داروی خاصی جواب بده...

لعنت به تشنج....حق داری...

پیش یه متخصص نورولوژی خوب ببرین که تشنج ابسنسش غیر نرمال نشه اصولا هم اتوسوکسیماید میدن ولی خودتون س ...

به من گفت اول ببر کاردرمانی که وقتی نوار مغز اوکی بشه یه مغز خوب داریم که آماده تمرینه ولی کاردرمانی اصلا هیچ خیلی اذیت میشیم این بچه چیزیش نبود تا یک سالگی بخدا هم خوشگل هم اینقدر مشکلاتش شدید نبود از اول عقب بود نه این حد

خب بلخره باید یجوری کنترلش کنن....هر بچه ای ممکنه به یه داروی خاصی جواب بده...لعنت به تشنج....حق دار ...

من فکر نمیکردم تشنج پنهان داره و تا این حد درگیرشه .

ام ارای هم باید بعد از عید انجام بده همه نوبتا پر بودن تا خرداد

به من گفت اول ببر کاردرمانی که وقتی نوار مغز اوکی بشه یه مغز خوب داریم که آماده تمرینه ولی کاردرمانی ...

کاردرمانی پیش دکتر پیشیاره ببرین تخصصش برای بچه های طیفه بهتر میتونن نظر بدن

حریره بادوم بهش بده . بادوم غذای مغزهست . هرروز بهش بده . اسطو خطوس هم دم کن بده اونم واسه مغزعالیه

بخدا من همیشه این غذا ها جزء برنامش بود ولی میگم که انگار تیرم به سنگ میخوره ناامید میشم.

نمیدونستم اینقدر تشنج بده تشخیص اوتیسمم گرفته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز