2777
2789
عنوان

دانشجویی

74 بازدید | 8 پست


سلام وقتتون بخیر

من دانشجوی ورودی نیم سال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۵ هستم و ترم اول رو مرخصی گرفتم که در بخش اطلاعات جامع درج شده و در بخش پایین با شماره ۴۰۴۲ زده ثبت نام نکرده نیم سال دوم

خواستم بپرسم این یعنی اینکه ترم دوم ثبت نام نکردم یا اینکه این بخش مخصوص ورودی های نیمسال دوم یا همون بهمنه و برای من مشکلی نیست؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی این که زده ثبت نام نکرده مخصوص ورودی های بهمنه و طبیعیه این رو نوشته؟

اره طبیعیه

ببین تیم سال اول میشه ۴۰۴۱ ینی ترم مهر که مرخصی گرفتی

نیم سال دوم میشه ۴۰۴۲ که برای انتخاب واحد باید همینو بزنی

درسته مشکلی نیست ،چون شما مرخصی گرفتی دیگه از بهمن وارد میشی نیمسال دومی

اره طبیعیهببین تیم سال اول میشه ۴۰۴۱ ینی ترم مهر که مرخصی گرفتینیم سال دوم میشه ۴۰۴۲ که برای انتخاب ...

مرسی

بعد اینکه الان من نباید اقدامی کنم؟

پیم میاد خودش برام که باید ثبت نام کنم؟ چون هیچ چیزی تو سایت نیس که شهریه بدم یا انتخاب واحد کنم

مرسی بعد اینکه الان من نباید اقدامی کنم؟پیم میاد خودش برام که باید ثبت نام کنم؟ چون هیچ چیزی تو سایت ...

از دانشگاهتون اینا رو پیگیر شو بابت تایم ثبت نام و ...

معمولا پیامی برای ثبت نام نمیاد

ولی وقتی ثبت نام کردی باید بری تو سایت مجوز انتخاب واحد بدی که برات انتخاب واحد کنن، چون ترم یکی دانشگاه خودش انتخاب واحد میکنه( اگه آزادی فک کنم باید یه بخشی رو پرداخت کنی)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز