2789
عنوان

چرا چرا چرا

455 بازدید | 22 پست

چرا واکسن روتاویروس و پنو اجباریه واسه بچهها


دلم نمیخواد این دوتارو بزنم بچم دوماهشه این دوتا هم اجباریه منم مثل چی میترسم

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نترس . من زدم براش باور کن ۳هفته تمام بچه اسهال بود و اصلا یادم نبود بخاطر واکسنه . هی شیر خشک عوض کردم . بچه خیلی زودتر از تصورت بزرگ میشه و این استرس ها خنده دار میشه برات

اینا خیلی مهمن. بچه ت بعدا کمتر مریض میشهواسه ما اجباری نبود خودمون کلی هزینه کردیم زدیم برای بچمون

شبا کابوس واکسن میبینم دست خودم نیست عوارض خاصی نداشت برای بچه گلتون؟

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺
شبا کابوس واکسن میبینم دست خودم نیست عوارض خاصی نداشت برای بچه گلتون؟

خیلی سبکه. تب که نکرد. بچه 2 ماهه که اصلا عوارض نمیده. تا وقتی بچه ت شیر میخوره از فرصت استفاده کن همه چیزو بزن 😂

نترس . من زدم براش باور کن ۳هفته تمام بچه اسهال بود و اصلا یادم نبود بخاطر واکسنه . هی شیر خشک عوض ک ...

من ازون مامانای ترسو هستم بچه اولم مریض میشد من گریه میکردم الان به قول شما واسه اون استرسای الکی میخندم

ولی بازم برای این دومی هم همونطورم همش استرس دارم


کی قراره قوی بشم آخه

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺
خیلی سبکه. تب که نکرد. بچه 2 ماهه که اصلا عوارض نمیده. تا وقتی بچه ت شیر میخوره از فرصت استفاده کن ه ...

😂😂😂😂😂

این فنچ من خیلی ترسوعه 😔

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792