2789
عنوان

فرزند دوم

525 بازدید | 20 پست

سلام. به نظرتون حداکثر سنی که میشه دوباره مادر شد چند ساله؟ من یه پسر 10 ساله دارم. الان 36 سالمه ولی دوباره دلم بچه میخواد😅😅. خیلی دیره؟ 

انسان بین ۱۷ تا ۲۲،۳ سالگی در ساده لوح ترین ورژن خودشه. فکر می کنه همه چیز رو میدونه، مرکز دانایی جهانه، می تونه دنیا رو تغییر بده و همه بزرگترهایی که شبیه اون فکر نمیکنن، احمق و کم هوشن؛ و هیچ ایده ای نداره از اینکه زمان قراره چقدر متواضع و فروتنش کنه در مورد دانایی و قدرتش.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن مناسبه.

بچت از آب و گل در اومده حسابی میتونی برسی ب بچه دوم.

ولی محبت ب بچه اول فراموش نشه.

با وجود دومی هم ب پسرت بفهمون بودنش چقد مهمه

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…

پسرم خیلی دوست داره خواهر یا برادر داشته باشه. ولی ازونجایی که خودمم همچین شرایطی داشتم و خیلی غصه میخوردم و به مامانم سرکوفت میزدم، حالا میترسم

انسان بین ۱۷ تا ۲۲،۳ سالگی در ساده لوح ترین ورژن خودشه. فکر می کنه همه چیز رو میدونه، مرکز دانایی جهانه، می تونه دنیا رو تغییر بده و همه بزرگترهایی که شبیه اون فکر نمیکنن، احمق و کم هوشن؛ و هیچ ایده ای نداره از اینکه زمان قراره چقدر متواضع و فروتنش کنه در مورد دانایی و قدرتش.
اگه صرفأ دلیلت برای بچه ی دوم،بچه ی اولته به نظر من بیشتر فکر کن

یکی از دلایلم هم اونه. ولی جدیدا نوزاد می بینم دلم غنج میره. شوهرمم با اینکه اصلا کمک نمیکنه، ولی خیلی دوست داره.  

انسان بین ۱۷ تا ۲۲،۳ سالگی در ساده لوح ترین ورژن خودشه. فکر می کنه همه چیز رو میدونه، مرکز دانایی جهانه، می تونه دنیا رو تغییر بده و همه بزرگترهایی که شبیه اون فکر نمیکنن، احمق و کم هوشن؛ و هیچ ایده ای نداره از اینکه زمان قراره چقدر متواضع و فروتنش کنه در مورد دانایی و قدرتش.
سخته بنظرم تواین سن حال و حوصله میخاد

وااا همچین میگی سن و سال،ببخشید ک الان تازه سن ازدواجشه ها ۳۶ ک چیزی نیست 

خدایا با تمام وجودم دوست دارم ممنون که توی تک تک لحظات در کنارمی  

اگه واقعا حوصله داری بیار من که با ۲۸ سال سن دیگه واقعا بریدم دخترم ۶ پسرم ۱۸ ماهشه 

همع چی تا فبل از اومدن پسرم خوب بود دخترم خیلی حرف گوش میکرد خودمم تازه داشتم یه نفس راحت نیکشیدم ولی الان پسزم ساعت ۲ خوابیده الان بیدار شده دخترمم خیلی خساس شده و حرف کوش نکن خودمم دوست دارم درس بخونم دوباره ولی کو وقتش 

میخواستم غصه بخورم مو توش بود دیگه نخوردم مو تو غصه هاتون😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792