2777
2789
عنوان

کولونوسکوپی

111 بازدید | 16 پست

بچها خیلی ترسناکه؟ اون دارو خوردن و غذا خوردنش و نمیگم میگم درد داره بعدش؟ و حینشم بیهوشی دیگه هیچی نمیفهمی ممنون میشم بگین خیلی میترسم

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

مرحله سختش همون قبلشه

بعدش هیچی نداره حینشم ک بیهوشی

میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعدش چرا باید درد داشته باشه.نترس درد نداره

نمیدونم اخه من اندوسکوپی انجام دادم گفتم بیهوش کنو اینا نکرد و حینش مردم واقعا ولی بعدش درد نداشت اوکی بود 🥲فقط گلوم انقدر اذیت شده بودم انگار مثلا ی جوریه بعد یک ساعت اوکی شد

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

نه بعدش درد نداری

حالا باز مونده به کار دکتر و مشکلی که داری

(اسمم معصومه اس)                                                         صدای خنده های خدارا میشنوی؟؟؟صدایت را شنیده و به آنچه محال میپنداری میخندد !!!
خب خوبه پس ممنونم ازتون🥲

قربونت برم

بهترباشی

میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃

دکتر معروفیه یعنی ممکنه درد داشته باشم ای وای :(

نترس . گشنگی و دارو خوردن سخت تر از درد کولونوسکوپیع

(اسمم معصومه اس)                                                         صدای خنده های خدارا میشنوی؟؟؟صدایت را شنیده و به آنچه محال میپنداری میخندد !!!

من رفتم 🤣🤣🤣 به نظرم از کسی نپرس و برو چون استرس میگیری

و اینکه من بعد بیهوش اومدنم اینقدر دری وری گفتم

فرار کردم رفتم تو دستشویی

پرستارا افتادن دنبالم هی یادش بخیر

💜Army. For ever💜✌️
نترس . گشنگی و دارو خوردن سخت تر از درد کولونوسکوپیع

اخه من کلا ادمی ام اونجوری گشنم نمیشه یهو فشارم میوفته بعد خب ادم چند روز غذا نخوره نمیوفته بیهوش نمیشه؟ قندش پایین بیاد؟

دردش خب چجوریه نمیفهمم من خودم درد انچنانی ندارم در حالت عادی

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

من رفتم 🤣🤣🤣 به نظرم از کسی نپرس و برو چون استرس میگیری و اینکه من بعد بیهوش اومدنم اینقدر دری وری ...

چقدر طول میکشه؟ خیلی بیهوشیش زیاده؟ و باعث میشه بعدش اذیت شی من جراحی داشتم قبلا و خب یک ساعت اینا جراحی شدم اون تایم بعدش خیلی گیج اینا بودم و تهوع داشتم اینم همینجوریه یا یه ربع ایناس؟

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

چقدر طول میکشه؟ خیلی بیهوشیش زیاده؟ و باعث میشه بعدش اذیت شی من جراحی داشتم قبلا و خب یک ساعت اینا ...

نه ببین من که متوجه نشدم چقدر طول کشید

ولی کلن نیمه بیهوش هستی بیهوش کامل نمیکنن

چون من وسط کولون یهو بیدار شدم

بعدشم تا ۱ ساعت منگ بودم و بعدش خوب شدم

یعنی وقتی کارشون تموم بشه بیدارت میکنن میگن برو دستات میگیرن میبرنت


💜Army. For ever💜✌️
نه ببین من که متوجه نشدم چقدر طول کشید ولی کلن نیمه بیهوش هستی بیهوش کامل نمیکننچون من وسط کولون یهو ...

اها باشه پس ممنونم خیلی ترسناک نیست پس درسته؟

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز