2777
2789

نه من درد نداشتم. هیچ بویی هم نداشت. ولی خیلی زیاد بود معلوم بود که عادی نیست و کیسه آبه

اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه:خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد ....تنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آبی که ازت میاد بی رنگه؟

مطمئنی ترشح نیست؟

من عاااشق زمستونم❤️هیچوقت فکر نمیکردم بارداری سختی داشته باشم...هروقت یه بارداری میدیدم که تو بارداریش به مشکل خورده اصلا فکرشم نمیکردم که ممکنه همه اینا واسه منم پیش بیاد...(اینم اینجا نوشتم چون امشب ۱۴ اسفند خیلی دلم گرفته)***الان بچم دو ماهو نیمشه:) ۳۷ هفته و ۳ روز دکترم ختم بارداری زد،بچم iugr بود با وزن ۲۲۰۰ به دنیا اومد...زردیش شد ۲۰...بیمارستان بستری شد،شیر خیلی کم میخورید و...خیلی سخت بود خیلی...

ممکنه ترشحت باشه

لطفا آقایون تو تاپیکهای من نیان، پستهای منو جواب ندن . راستی ی ذکری هس من خیلی معرفیش میکنم، خیلی خوبه و مشکلات رو حل میکنه، زندگی رو آروم و روان میکنه و برکت مادی میده به زندگی : استغفرالله الذی لا اله الا هو الحی القیوم الرحمن الرحیم بدیع السموات و الارض من جمیع ظلمی و جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه . روزی چهارصد بار، خدود پنجاه دقیقه طول میکشه گفتنش. (حداقل) ۶۰ روز باید بگی. از تعداد کم شروع کن و صبور باش، حتما امتحانش کن عالیه مخصوصا در کنار توبه واقعی و اصلاح خودت . به دو نیت این ذکر خونده میشه یا زیادی علم یا زیادی مال. ولی کلا مشکلات زندگی رو هم حل میکنه چون خیلی وقتا مشکلات ما بخاطر گناهانمونه. اسمش هم استغفار امام صادق هست و تو مفاتیح اومده. من که عاشقشم زندگی من و خیلیا باهاش خیلی تغییر کرده. اگه میخوای بیش از صد تجربه از آدمای مختلف ازین ذکر بخونی سرچ بزن کانال ترنم توحیدی فاطمه خاشعی تو ایتا و تجربه های دوره ثروتمند شدن با قران (ویسهایی راجب این ذکر ک تو همون کانال موجوده رایگان،جلسه پنجشو بگوش خیلی خوبه) رو بخون، اون تجربه ها از همین ذکره ، تجربه خودم هم شماره ۱۱۴ هست . موفق و عاقبت به خیر باشی خانم زیبا 🌻 خدایا شکرت 💚 فقط حیدر امیرالمومنین است🤩اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم😍 من دوست ندارم درخواست قبول کنم پس لطفا اگه حرفی هست همونجا تو تاپیک بگید و اینکه قطعا گوگل جواب خیلی سوالات رو داره اول گوگل کنید بعد . راستی اگ خودم پست بامزه ای گذاشتم لطفا منو لایک کنید چون احتمال زیاد برمی‌گردم میبینم چیو لایک کردید و میخونمش و بعد باز میخندم بهش😂🤣

مثلا شورتتون کامل خیس میشد یا بیشتر

آره بعد یهو میومد. وقتی گفته نشتی نداری حساس نشو

اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه:خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد ....تنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت
بی رنگهمثل آب

چون بی رنگه ممکنه از کیسه آب باشه

من عاااشق زمستونم❤️هیچوقت فکر نمیکردم بارداری سختی داشته باشم...هروقت یه بارداری میدیدم که تو بارداریش به مشکل خورده اصلا فکرشم نمیکردم که ممکنه همه اینا واسه منم پیش بیاد...(اینم اینجا نوشتم چون امشب ۱۴ اسفند خیلی دلم گرفته)***الان بچم دو ماهو نیمشه:) ۳۷ هفته و ۳ روز دکترم ختم بارداری زد،بچم iugr بود با وزن ۲۲۰۰ به دنیا اومد...زردیش شد ۲۰...بیمارستان بستری شد،شیر خیلی کم میخورید و...خیلی سخت بود خیلی...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792