2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله حتما بگو

من ورودی امسال پزشکیم
رتبم به پزشکی ازاد حتی شهر های خوب میرسید اما شهریه خیلی زیاد بود و تو انتخاب رشته نزدم، الان پزشکی تعهدی میخونم
با اینکه ۳ ماه گذشته من هنوز نتونستم با این قضیه ی تعهدی کنار بیام
از اینده ی این رشته میترسم ، استانم سمنانه و منطقه ی چندان محروم نداره اما خب از این محدودیت میترسم از اینکه هم کلاسیام تخصص بگیرن و من از همشون عقب تر بمونم از اینکه یه روزی اگه بخوام ازدواج کنم این به عنوان یه محدودیت مشکل ساز بشه برای من
من انتخاب دیگه ای نداشتم چون شرایط پشت کنکور موندن هم نبود تو خونه ی ما
بنظر شما اشتباه کردم ارزشش رو نداشته؟ ممکنه قوانین تا زمان فارغ التحصیلی ما فرق کنه و شرایط بهتر بشه؟

خانم دکتر خیلی عذر میخوام که طولانی شد ، این موضوع چندماهه اذیتم میکنه میخواستم نظر شمارو درموردش بدونم

من ورودی امسال پزشکیمرتبم به پزشکی ازاد حتی شهر های خوب میرسید اما شهریه خیلی زیاد بود و تو انتخاب ...

بنظرم ارزششو داره

اصلا ب اینده فکر نکن

خدا یه جوری برات میسازه ک فکرشم نمیکنی

فقط خوب بخون ، یه چند سالی عمومی هستی بعد میتونی ازمون بدی تو اون مدت هم حسابی پول درمیاری و تو زندگی جلو میفتی،

برا ازدواجم فکرشو نکن اونم کلا کار ما نیست کار خدا و سرنوشته، الان من ک سراسری خوندم موقعیتشم زیاد داشتم ۴۰ سالمه و مجردم، البته خودم خواستم ولی اگه ادم خوب و در حد خودم باهام اشنا میشد از خدام بود ک باهاش خونواده بسازم ، منظورم اینه مهمه ک قسمتت چی باشه!

خیلیا رو دیدم ک سهمیه محرومن و شوهراشون عالی ن و متخصص و خوش تیپ و ... ولی ازونور شانس منم این بوده خداروشکر... اینده اونی ک تو فکرته نیست ، فقط به حال فکر کن و قدر چیزی که داری رو بدون

بنظرم ارزششو دارهاصلا ب اینده فکر نکنخدا یه جوری برات میسازه ک فکرشم نمیکنی فقط خوب بخون ، یه چند سا ...

خانم دکتر نمیدونید چقدر حرفاتون برام ارزش داره و خیالم رو راحت تر کرد

خیلیا از اقوام اشناها و... درمورد این باهام حرف زدن ولی نظر شما به عنوان شخصی که از بقیه اگاه تره برای من خیلی مهمه :)♥️

من تمرکزم رو میذارم روی درسا سعی میکنم حرفای منفی که میگن رو نشنونم و فعلا فقط درس بخونم

اینو بگم که آرزومه یه روز مثل شما بشم♡

انشالله همیشه سلامت باشین و خدا بهترین تقدیر و بیشترین خوشحالی رو نصیبتون کنه، خیلی ازتون ممنونم که وقت گذاشتین خانم دکتر مهربون💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز