2789
عنوان

یوگا

| مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 42 پست
من خودم قبلا با یاسمین رضوی بودم اون خوب بود خیلی ولی به چیزی داشت اینکه صبح بود کلاسش ولی آخر تایم ...

مرسی. الان درخواست میدم. بالاتر هم نوشتم، میخوام روی افکار منفیم تمرکز کنم و از بین ببرمشون یا بهتره بگم میخوام مثبت اندیشی رو شروع کنم... جذب مثبت و از این صحبت ها... و یوگا میگن کمک میکنه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خیلی از زمانی که گذاشتین ممنونم.من خیلی ماهیچه های بدنم رو سفت میکنم. و خب این ینی اضطراب دارم یا بد ...

برای انقباض ماهیچه شاواسانا و ریلکسی خوبه که تو همه سبک ها هست

بله هاتا بهترین گزینه انتخاب برای افراد مبتدی

خواهش میکنم عزیزم

ما

خیلی ممنونم.از امشب شروع میکنم ب امتحان کردنش. امیدوارم روی منم جواب بده

جوابه صددرصد خيلي ارامش ميده منى كه adhd داشتم روم جواب داد

این کاربر وجود خارجی ندارد.(این اکانت چند کاربره است دوستان)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز